Kampanie UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Stroer Media

IMG_1050

Rusza społeczna kampania Stroer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Stroer Digital.

Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”. Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Stroer Digital.

Działania są prowadzone od 11 czerwca br. Współpraca pomiędzy Stroer Media, a UNICEF Polska obejmuje udostępnienie nośników oraz pomoc graficzną przy tworzeniu kreacji.

„Cieszymy się, że możemy stać się częścią tak szlachetnej inicjatywy. Jesteśmy pewni, że zintegrowane działania Outdoor i Digital skutecznie pomogą UNICEF w realizacji celów obu akcji. Reklama zewnętrzna bardzo skutecznie zwraca uwagę odbiorców na problemy społeczne. Lokalizacja kampanii w Warszawskim Metrze, którym dzienne podróżuje ponad 700 tysięcy pasażerów gwarantuje szeroki zasięg. Dodatkowo chcemy wzmocnić oddziaływanie geotargetowaną reklamą online, która przypomni odbiorcom o kampanii i umożliwi bezpośrednie przejście na stronę UNICEF i wsparcie organizacji” – mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Stroer Media.

Jesteśmy bardzo wdzięczni Stroer Media za wsparcie przy realizacji kampanii. Na szczególną uwagę zasługuje nasza akcja „Więcej niż dzień”, której celem jest zebranie środków na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej. Cieszymy się, że w kreacjach znalazło się również zachęcenie dla firm do podejmowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz możliwości współpracy z UNICEF Polska. Dziękujemy także grafikom ze Stroer Media za pomoc przy tworzeniu kreacji. ­– mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.    

To nie pierwsza akcja społeczna firmy Stroer, zorganizowana z wykorzystaniem nośników w warszawskiego metrze. W poprzednich Stroer m.in. wspólnie z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy promował znajomość zasad pierwszej pomocy oraz wspierał National Geographic w kampanii nt. zwierząt zagrożonych wyginięciem. 

IMG_1053

O Stroer Media

Ströer Media SE jest wiodącym dostawcą usług reklamowych out-of-home oraz online. Firma oferuje zindywidualizowane i w pełni zintegrowane rozwiązania komunikacyjne klasy premium. Na polu mediów cyfrowych, Ströer wyznacza w Europie nowe standardy w zakresie innowacji i jakości otwierając tym samym nowe, zaawansowane możliwości kontaktu reklamodawcy z konsumentem.

Firma jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach oraz w wagonach warszawskiego metra. W swojej ofercie posiada jedną z najbardziej atrakcyjnych sieci nośników DOOH w Polsce – system 1926 cyfrowych nośników w wagonach metra. Ströer zajmuje pozycję lidera najpopularniejszego formatu: Frontlight 18 mkw. jak również Frontlight 36 mkw.

Grupa Ströer zatrudnia blisko 200 pracowników. Centrala firmy znajduje się w Warszawie na Placu Europejskim 2. Pozostałe oddziały zlokalizowane są w Szczecinie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Bytomiu oraz w Krakowie.

 

O UNICEF

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. UNICEF nie jest finansowany przez ONZ i dlatego potrzebuje wsparcia Darczyńców, aby nieść pomoc dzieciom.

Zobacz również

UNICEF Polska - Pożar w obozie dla uchodźców Rohingja w Bangladeszu

Pożar w obozie dla uchodźców Rohingja w Bangladeszu

Oświadczenie Henrietty Fore, Dyrektor Generalnej UNICEF

Więcej
Do Polski mogą wrócić groźne choroby zakaźne! UNICEF Polska apeluje do Ministra Zdrowia

Do Polski mogą wrócić groźne choroby zakaźne! UNICEF Polska apeluje do Ministra Zdrowia

Walka z dezinformacją i wspieranie rodziców w dostępie do wiarygodnych informacji na temat szczepień to główne punkty apelu.

Więcej
UNICEF: Co piąte dziecko na świecie nie ma dostępu do wystarczającej ilości czystej wody

Co piąte dziecko na świecie nie ma dostępu do wystarczającej ilości czystej wody

Dziś obchodzimy Światowy Dzień Wody!

Więcej