Koordynator/ka Digital Fundraisingu

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.

Obecnie do zespołu UNICEF Polska szukamy osoby odpowiedzialnej za:

  • realizację skutecznych kampanii marketingowych zgodnych ze strategią organizacji, analizę efektywności działań oraz raportowanie wyników; 
  • testowanie różnych kanałów komunikacji i kreowanie działań ( m.in. tworzenie kontentu, kampanie typu pay per click, aktywność w social mediach), analizę wskaźników skuteczności oraz wdrażanie optymalizacji;
  • nadzorowanie realizacji i zatwierdzanie materiałów marketingowych;
  • wdrażanie działań we współpracy z fundraisingiem i innymi komórkami organizacyjnymi;
  • tworzenie planu działań komunikacyjnych oraz ich nadzorowanie dla wszystkich kanałów online; 
  • analizę trendów rynkowych.

Nasze potrzeby:

  • 5- letnie doświadczenie w obszarze wdrażania strategii marketingowych i zarządzania kampaniami;
  • dobra znajomość i praktyczne stosowanie narzędzi z zakresu analizy kampanii online marketingu;
  • doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji kampanii Google Adwords;
  • wykształcenie wyższe oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego; 
  • wysokie kompetencje analityczne;
  • samodzielność, kreatywność, konsekwencja w działaniu, silna motywacja do osiągania celów organizacji.

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowej organizacji humanitarnej i rozwojowej prowadzącej działania na całym świecie,
  • bycie częścią międzynarodowego środowiska, w tym udział w działaniach rozwojowych,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dziale Fundraisingu Indywidualnego,
  • prywatną opiekę medyczną.

Prosimy o przesyłanie aktualnego CV lub profilu na LinkedIn na adres: praca@unicef.pl. Wybrane osoby zaprosimy na spotkanie.

W zgłoszeniu prosimy o dodanie informacji:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF z siedzibą w Warszawie, przy ul. Rolnej 175 D, 02-729 Warszawa, w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich dodatkowych danych osobowych (tj. danych, które wykraczają poza katalog danych wynikający z Kodeksu Pracy lub innych przepisów prawa) przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci UNICEF z siedzibą w Warszawie przy ul. Rolnej 175 D, 02-729 Warszawa”.

Jeśli chcesz brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych dodaj następującą formułę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Klauzula informacyjna - rekrutacja

Zobacz również

Miliony dzieci na świecie nie mają pełnowartościowej diety

Miliony dzieci na świecie nie mają pełnowartościowej diety

Ich prawidłowy rozwój jest zagrożony.

Więcej
UNICEF apeluje o jak najszybsze otwarcie szkół

UNICEF apeluje o jak najszybsze otwarcie szkół

UNICEF apeluje o jak najszybsze otwarcie szkół.

Więcej
Rusza druga edycja wyjątkowego projektu dla szkół – TO(działa)MY!

Rusza druga edycja wyjątkowego projektu dla szkół – TO(działa)MY!

Organizatorami akcji są UNICEF Polska i Fundacja Santander Bank Polska.

Więcej