UNICEF Polska szuka osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu Internetowego
Osoba na tym stanowisku będzie wspierała działania on-line w ramach programu dla regularnych darczyńców (UNICEF365).
Zakres zadań:
- Opieka nad prawidłowym działaniem stron dedykowanych UNICEF365 (przygotowanie treści i aktualizacja stron, planowanie zmian, monitoring wdrażania modyfikacji przez dewelopera, monitoring mechanizmów płatności recurringowych, analizy i testy, optymalizacja landing page)
- Prowadzenie regularnej komunikacji emailowej z darczyńcami programu UNICEF365 (segmentacja bazy, realizacja i analiza wysyłki, przygotowanie treści i landing page, analiza i testy optymalizacja emailingów)
- Wsparcie kampanii typu Direct response TV
- Pozyskiwanie nowych darczyńców do programu UNICEF365 kanałami online.
- Wsparcie działań SEO/SEM
- Prowadzenie analiz (m.in. na podstawie Google Analytics) i przygotowanie raportów z wykonywanych działań
- Realizacja innych planowych zadań działu
Wyślij swoje CV jeśli wiesz jak:
- pracować w zespole, gdzie sukces zależy od współdziałania
- skomponować email, aby był efektywny
- ocenić wyniki wysyłki email i zaplanować testy
- optymalizować landing page
- wyciągnąć interesujące cię dane z Google Analytics
- zrobić segmentację bazy i ustawić wysyłkę mailingową w narzędziu wysyłkowym
A także:
- odróżniasz CRM od CMS, a Click Throug Rate od Conversion Rate
- z przyjemnością korzystasz z Excel’a i znasz dobrze język angielski
- umiesz analizować i prezentować wyniki
Mile widziane doświadczenie w fundraisingu.
Oferujemy:
- pracę w biurze UNICEF, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00
- pracę w zgranym zespole, gdzie każdego dnia rodzą się nowe pomysły
- zdobycie doświadczenia w wielu obszarach marketingu internetowego
- pracę, która przekłada się na realną pomoc dla tysięcy dzieci
PROSIMY O PRZESŁANIE CV (w języku polskim) NA ADRES praca@unicef.pl. W tytule maila prosimy o wpisanie hasła "DIGITAL". Na aplikacje czekamy do środy, 20 kwietnia włącznie.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.