MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.
MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

© UNICEF/Dejongh

Polska marka modowa MISBHV kontynuuje udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Firma przekaże UNICEF Polska środki finansowe, dzięki którym organizacja będzie mogła kontynuować swoją misję pomocy dzieciom na świecie.

Firma MISBHV po raz pierwszy dołączyła do „Przyjaciół UNICEF” w grudniu 2020 r. Od tego czasu marka mocno wspiera działania UNICEF. Dzięki środkom finansowym pozyskanym od naszych partnerów biznesowych, między innymi od firmy MISBHV, zostały wsparte programy edukacyjne, wodno-sanitarne (WASH), jak również program leczenia ciężkiego ostrego niedożywienia u dzieci. Teraz, ponownie łącząc siły, wsparcie dotrze do jeszcze większej liczby najmłodszych.

Kontynuacja współpracy z nami to sygnał, że działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na stałe wpisały się w działalność firmy MISBHV. To także przykład dobrych relacji partnerskich z organizacją pomocową, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.  

Oprócz środków finansowych przekazanych w ramach programu „Przyjaciel UNICEF”, firma MISBHV – dzięki wsparciu swoich klientów – wzięła także udział w akcji UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”. MISBHV przekazało fundusze na zakup trzydziestu apteczek pierwszej pomocy, szesnastu zestawów do walki z niedożywieniem oraz siedmiu „szkół w pudełku”, z których skorzysta nawet 280 uczniów. To realna pomoc, która da najmłodszym szansę na lepszą przyszłość.

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Dzięki wsparciu darczyńców biznesowych takich jak MISBHV, organizacja może ratować zdrowie i życie najmłodszych. W 2022 r. organizacja planuje dotrzeć z pomocą do 327 mln ludzi, w tym 177 mln dzieci.

Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. 

***

O MISBHV

MISBHV to polska marka modowa założona przez Natalię Maczek i Tomka Wirskiego. Od 2015 roku reprezentuje kraj na nowojorskim i paryskim tygodniu mody oraz w najbardziej prestiżowych sklepach świata, współpracując z plejadą rodzimych artystów - m.in. Rosławem Szaybo, Rafałem Olbińskim czy Sławomirem Pawszakiem.

Zobacz również

Prawa dziecka to nasz priorytet – spotkanie organizacji pozarządowych

Prawa dziecka to nasz priorytet – spotkanie organizacji pozarządowych

Ratyfikując Konwencję o prawach dziecka polski rząd zobowiązał się do przestrzegania zapisów tego dokumentu oraz regularnego raportowania postępów z ich realizacji. UNICEF Polska i inne organizacje pozarządowe spotkały się, aby omówić wspólne działania niezbędne do prowadzenia skutecznej polityki na rzecz dzieci.

Więcej
Jak radzić sobie ze stresem

Jak radzić sobie ze stresem

Roli rodzica może towarzyszyć prawdziwy rollercoaster uczuć — od poczucia szczęścia i miłości przez zmartwienie, niepokój, a potem znowu radość. Taka zmienność nastrojów potrafi być stresująca. Poznaj proste i sprawdzone sposoby na zmniejszenie negatywnego wpływ stresu.

Więcej
Jak rodzic może zadbać o siebie

Jak rodzic może zadbać o siebie

Rodzicielstwo jest trudne. To praca na pełen etat i wielu rodziców przedkłada dobro rodziny nad swoje własne. Warto być jednak świadomym, że zaspokojenie swoich własnych potrzeb psychicznych i fizycznych korzystnie wpływa nie tylko na nasze samopoczucie, ale także na samopoczucie naszych dzieci.

Więcej