UNICEF Polska- Twórcy internetowi LP.jpg

Współpraca

Twórcy internetowi

Dołącz do grona twórców, którzy dzięki swoim zasięgom i obecności w sieci wspierają dzieci.

Niezależnie od tego, czy tworzysz treści na Instagramie, YouTube, Facebooku, TikToku czy prowadzisz podcast, możesz zachęcić swoich odbiorców do zrobienia czegoś dobrego dla najmłodszych. Zaangażuj się w misję UNICEF Polska i dziel się dobrem dla każdego dziecka!

Udostępnianie naszych zbiórek, to nie jedyna forma wsparcia. Jako UNICEF pomagamy dzieciom na wiele sposobów i wspólnie na pewno znajdziemy formę działania dopasowaną do Twojego stylu komunikacji. Jeśli nagrywasz wideo lub prowadzisz podcast, to możesz wpleść w swój materiał nasze eksperckie treści. Udostępnianie contentu UNICEF Polska to także znacząca pomoc, zwiększająca liczbę odbiorców, do których dociera informacja o tym, z czym zmagają się obecnie najmłodsi w Polsce i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy także otwarci na niestandardowe pomysły i akcje, gdzie dobro dzieci stawiane jest na pierwszym miejscu. Napisz do nas, jeśli chcesz się włączyć w misję czynienia świata lepszym miejscem dla każdego dziecka! 

Możemy zapewnić Ci wsparcie contentowe i merytoryczne. Mamy dostęp do materiałów z terenu, które pokazują, jak pomoc humanitarna realnie zmienia życie dzieci i całych społeczności. Jesteśmy organizacją z globalnym know-how – od prawie 80 lat dostarczamy wsparcie dzieciom i całym społecznościom. W naszej organizacji pracują eksperci z różnych dziedzin, więc możemy zapewnić Ci rzetelną wiedzę w przystępnej formie. 

...Ty także docierasz do nowych odbiorców. 
Działania społeczne są coraz bardziej zauważalne. Dzięki komunikacji związanej z działalnością UNICEF możesz rozszerzyć grono swoich obserwatorów o osoby, dla których kwestie pomagania są ważne i zwiększyć swoje zasięgi – w naturalny, wartościowy sposób.

... budujesz więź ze swoją społecznością. 
Obserwujący coraz częściej poszukują twórców, z którymi naprawdę się utożsamiają. Współpraca ze stabilną, globalną i rozpoznawalną organizacją, która pomaga skutecznie i transparentnie, przyciąga osoby myślące podobnie. Jest to dla Ciebie szansa na budowanie silniejszej, opartej na zaufaniu i wspólnych celach relacji z obserwującymi. 

...możesz nawiązać wartościowe kontakty i dostrzec nowe możliwości. 
Wspólne działania to także szansa na poznanie innych twórców i twórczyń, którzy myślą jak Ty. Wartościowe znajomości mogą otworzyć nowe drzwi – także w świecie biznesu. Jako globalna organizacja jesteśmy łącznikiem dla wielu interesariuszy, a networking to dla nas codzienność. 

...masz poczucie sensu i wpływu.
Możesz wykorzystać swój głos i zasięgi do zmieniania świata na lepsze, co daje olbrzymi zastrzyk energii do działania. Dzielenie się dobrem ma wielką moc, a ludzie kierujący się empatią i troską o drugiego człowieka przyciągają się nawzajem.

...masz dostęp do grona ekspertów w dziedzinie pomagania.
Nie wahaj się zapytać nas o wszelakie kwestie związane z pomaganiem dzieciom. Od lat zajmujemy się pomocą humanitarną i na bieżąco monitorujemy sytuację w najodleglejszych zakątkach, w których mieszkają dzieci. Dzięki temu pomożemy Ci rozwiać wątpliwości, obalić fałszywe tezy i zdemaskować fake newsy. Dane i wiedza, to nasza wspólna siła, dzięki której możemy pokazać prawdę w świecie przepełnionym fałszem.   

FAQ / najczęstsze pytania

Nie, Twoje wsparcie na zasadach pro bono to forma zaangażowania się w naszą działalność bez bezpośredniej darowizny. Twoim wkładem jest praca nad contentem oraz zaproponowanie treści związanych z działalnością UNICEF Twojej społeczności.

Tak. Aktywnie monitorujemy wdrażanie Konwencji o prawach dziecka i prowadzimy programy edukacyjne w tysiącach polskich szkół. Współpracujemy również z samorządami, biznesem i światem kultury, aby prawa dzieci w Polsce były przestrzegane, a ich głos słyszany. Wraz z ekspertami przeprowadzamy analizy sytuacji dzieci w naszym kraju i wypracowujemy rekomendacje mające na celu zmiany w prawie.

Nie, nie mamy kryteriów związanych z liczbą obserwujących. Średnie i mniejsze konta również mogą posiadać zaangażowaną społeczność. Największe znaczenie ma to, że chcesz nas wesprzeć. Każda osoba, która dzięki Tobie dowie się więcej o pomocy humanitarnej dla dzieci oraz możliwościach zaangażowania się w nią jest dla nas bardzo ważna. 

Oczywiście, decyzja należy do Ciebie. Możesz udostępniać materiały regularnie lub jeden raz.

Tak, możesz wskazać dowolny obszar tematyczny spośród tych, którymi zajmuje się UNICEF. Pomożemy Ci sprecyzować komunikat i dopasujemy go do strategii komunikacji naszej organizacji w Polsce. 

Nie, nie musisz być ekspertem od pomocy humanitarnej ani mieć szerokiej wiedzy o poszczególnych miejscach, w których działamy. My jesteśmy ekspertami – wesprzemy Twoje zaangażowanie merytorycznie. 

Nie jest to przeszkodą. Jeśli inne Twoje umowy tego nie zakazują, możesz wspierać nasze działania. 

Oczywiście. Jeśli chcesz wesprzeć konkretną zbiórkę, otrzymasz od nas wsparcie contentowe oraz link, który możesz wykorzystywać przy publikacji. 

Tak, ale chcielibyśmy uczestniczyć w procesie jej przygotowania i móc zapoznać się z nią przed publikacją. Dzięki temu będziemy mogli wspierać Cię na każdym etapie i weryfikować merytorykę poruszanych przez Ciebie kwestii. To bardzo ważne przy przekazywaniu wartościowych informacji na temat sytuacji dzieci. 

Zajrzyj na nasze media społecznościowe! 

Chcesz zobaczyć, jak wygląda współpraca z naszą organizacją i jak wspólnie docieramy do szerszej publiczności? Odkryj nasze dotychczasowe akcje z influencerami i liderami opinii, odwiedzając nasze kanały w mediach społecznościowych. Znajdziesz tam inspiracje i przykłady tego, co możemy osiągnąć razem. 

Jeśli masz jakieś pytania lub własny pomysł skontaktuj się z nami. Zaproponujemy Ci konkretne możliwości zaangażowania albo stworzymy je razem. 

Monika Skwara.jpg

Monika Skwara
Specjalistka ds. Zaangażowania Społecznego

e-mail: mskwara@unicef.pl