UNICEF dla biznesu

UNICEF dla biznesu

Przewodnik „NGO i biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?”  jest wynikiem kampanii UNICEF Polska skierowanej do biznesu, której celem było wypracowanie nowych założeń współpracy pomiędzy światem biznesu i organizacjami humanitarnymi. 

Przez dwa dni uczestnicy warsztatów pod okiem trenera biznesu Piotra Piaseckiego szukali nowych rozwiązań, korzystając z technik kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów. Celem spotkania było znalezienie istniejących i potencjalnych obszarów współpracy oraz korzyści, jakie mogą z niej płynąć dla obu stron.Wierzymy, że oddajemy w ręce specjalistów cenny zestaw narzędzi do budowania prawdziwego partnerstwa. Zawarte w przewodniku wątki i wskazówki będą pomocne m.in. dla zarządu, działów HR, marketingu, PR, CSR oraz pracowników firm, fundacji, stowarzyszeń i innych organizacji pomocowych. 

Zachęcamy do wypełnienia formularza i pobrania przewodnika w dwóch wersjach językowych (PL i EN).

Przewodnik w formacie PDF zostanie przesłany na podany w formularzu adres e-mail.

UNICEF Polska - Srebrny Spinacz 2022
NGO i biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść.
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane

Wspólnie z Voice House i Jarosławem Kuźniarem powstała seria podcastów, w których zaproszeni goście opowiadają o tym jak biznes może pomagać odpowiedzialnie i z głową oraz jakie wartości NGO może zaoferować biznesowi. W każdym z podcastów, Jarosław Kuźniar rozmawia z dwojgiem przedstawicieli świata NGO i biznesu. Gośćmi pierwszego odcinka pt. „Jak NGO może współpracować z biznesem?” byli: Renata Bem, Dyrektor Generalna UNICEF Polska oraz Piotr Piasecki, trener biznesu. Rozmawiali o metodach budowania partnerstwa oraz szukali odpowiedzi na pytanie jakie znaczenie dla rozwoju każdej organizacji ma CSR.

Z kolei w drugim odcinku pt. „Czy polski biznes jest wrażliwy społecznie?" Renata Bem rozmawia z Jackiem Wachem z firmy Pagen, będącej Przyjacielem UNICEF Polska o tym, jakie korzyści z działalności społecznej wynosi biznes, jak wygląda współpraca biznesu z NGO oraz jakie wyzwania stoją przed jedną i drugą stroną, w momencie podjęcia współpracy. 

W trzecim odcinku pt. „Nowe podejście do współpracy NGO i biznesu" Renata Bem oraz Piotr Piasecki opowiedzieli o warsztatach dla biznesu, w których udział wzięło kilkanaście firm, zaangażowanych społecznie. Ich efektem jest przewodnik „NGO i biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?”, czyli kompendium wiedzy na temat współpracy przedstawicieli biznesu i organizacji charytatywnych.

Zapraszamy do odsłuchania:

Jak NGO może współpracować z biznesem?
Czy polski biznes jest wrażliwy społecznie?
Nowe podejście do współpracy NGO i biznesu