Partnerstwa korporacyjne UNICEF

Współpraca z firmami

Partnerstwa korporacyjne

Partnerstwa korporacyjne UNICEF Polska

Twoja firma chce działać odpowiedzialnie i wywierać długotrwały, zrównoważony wpływ?

Nie ma na to lepszego sposobu niż skuteczne wspieranie dzieci na każdym etapie ich życia! 
Współpracujemy z wiodącymi światowymi firmami, aby wspólnie dążyć do osiągnięcia Celów Zrównoważonego Rozwoju i tworzyć przyjazny świat dla przyszłych pokoleń.

Tworzymy sojusze, które wzmacniają cele korporacyjne i filantropijne, pomagając jednocześnie ratować i poprawiać życie najmłodszych. Wykorzystujemy zasoby i wiedzę sektora prywatnego, zwiększając w ten sposób globalny wpływ UNICEF.

Współdziałamy z przedsiębiorstwami z różnych branż, aby dokonywać strategicznych inwestycji w projekty i obszary geograficzne, które mają znaczenie dla działalności biznesowej naszych partnerów.

To kwestia odpowiedzialności

Rozpocznij współpracę z UNICEF Polska – działajmy razem na rzecz praw dzieci już teraz! Jakieś pytania?

Co o współpracy z UNICEF Polska mówią nasi partnerzy?

Leszek Krysieniel 4kraft.png

Leszek Krysieniel,
CEO 4Kraft, właściciel marki Kinderkraft

"Z dumą wsparliśmy UNICEF w ich niezwykłej misji pomocy dzieciom na całym świecie."

"Nasza współpraca, której efektem było odbudowanie dwóch szkół w Mozambiku, to nie tylko wspólne działanie na rzecz poprawy warunków edukacyjnych, ale także realna inwestycja w przyszłość najmłodszych. Wierzymy, że każdy krok, który podejmujemy razem, przynosi korzyści nie tylko dzieciom, ale również ich rodzinom i całym społecznościom. To dla nas ogromne wyróżnienie być częścią tak ważnego projektu, który pokazuje, jak potężne efekty może przynieść połączenie sił biznesu i organizacji humanitarnych. Ten projekt jest dla nas inspiracją do dalszego działania i przypomnieniem, że razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla dzieci na całym świecie. Dziękujemy wszystkim, którzy byli częścią tej niezwykłej misji."
Joanna Dymna-Oszek ING__.png

Joanna Dymna-Oszek,
Prezes Fundacji ING Dzieciom oraz Dyrektor Biura Zarządu Banku w ING Banku Śląskim

"Od pierwszych dni wojny ING Bank Śląski oraz Fundacja ING Dzieciom zaangażowały się w działania pomocowe na rzecz Ukrainy."

"Kiedy uruchamialiśmy zbiórkę dla osób dotkniętych wojną, nie sądziliśmy, że przerośnie ona nasze oczekiwania. Wśród klientów, pracowników, osób indywidualnych i firm udało się zebrać ponad 5 mln złotych, a ING Bank Śląski podwoił kwotę. Zebrane środki przekazaliśmy wielu organizacjom, a w pierwszej kolejności UNICEF Polska, aby szybko dostarczyć pomoc do tych miejsc w Ukrainie, gdzie były najpilniejsze potrzeby. UNICEF w takich sytuacjach kryzysowych działa bardzo szybko i sprawnie. To bardzo ważne! Nie inaczej zareagowaliśmy, gdy Turcję i Syrię nawiedziło trzęsienie ziemi. Aby szybko zorganizować pomoc dla ofiar tej strasznej katastrofy, również zorganizowaliśmy zbiórkę. Pieniądze trafiły ponownie do UNICEF Polska na zapewnienie bezpiecznego schronienia, żywności i opieki medycznej rodzinom z dziećmi na zniszczonych obszarach. ING Bank Śląski i ING Hubs Poland postanowiły przekazać dodatkowe środki na rzecz UNICEF. Oczywiście te wszystkie działania nie miałyby miejsca, gdyby nie zaangażowanie tak wielu ludzi i instytucji. A mając po drugiej stronie tak skutecznego partnera jak UNICEF Polska możemy mieć pewność, że ludzie dotknięci skutkami wojen czy katastrof naturalnych nie zostaną sami i bez pomocy humanitarnej."
Tomasz Walicki ICT Poland.png

Tomasz Walicki,
Dyrektor Marketingu ICT Poland

"Marka Foxy wspiera UNICEF Polska już od 15 lat."

"Bycie częścią inicjatywy to dla nas ogromna radość oraz niesamowity powód do dumy. Przez ten czas zrealizowaliśmy razem wiele wspaniałych, niosących realną pomoc przedsięwzięć, takich jak: program szczepień w najbiedniejszych krajach świata, inicjatywa „Wszystkie Kolory Świata”, pomoc szpitalom w trudnym czasie pandemii, czy też ostatnio wsparcie raportu „Poprawa ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w Polsce”. W Foxy uważamy, że odpowiedzialność i zaangażowanie społeczne oraz środowiskowe są jednymi z najważniejszych filarów prowadzenia biznesu w dzisiejszych czasach. Dzięki regularnemu wsparciu UNICEF Polska wiemy, że dokładamy cegiełkę do poprawy jakości życia oraz bezpieczeństwa tysięcy dzieci na całym świecie."

Modele współpracy z UNICEF Polska

  • Długotrwała współpraca partnerska
  • Wsparcie dzieci na skalę międzynarodową
  • Wspólne wypracowanie wizjonerskich celów i środków ich realizacji
  • Wspólna reprezentacja interesów

Jako partner strategiczny myślisz szeroko: razem z UNICEF Polska opracowujesz przełomowe rozwiązania, aby sprostać największym wyzwaniom stojącym przed dziećmi na całym świecie.

Twoja wiedza, zasoby i zasięg działania pomagają wyznaczać nowe standardy i w dłuższej perspektywie czynić świat lepszym dla dzieci. W procesie ich wypracowywania współpracujesz z UNICEF Polska, aby jak najlepiej dopasować je do indywidualnych potrzeb w takich obszarach tematycznych jak edukacja czy zdrowie – skorzysta z nich wiele dzieci i młodych ludzi w trudnych sytuacjach życiowych.

UNICEF posiada kilkadziesiąt lat doświadczenia we wdrażaniu partnerstw korporacyjnych oraz zespół ekspertów znających oczekiwania i wymagania firm z różnych branż.

Czy Twoja firma jest gotowa zostać partnerem strategicznym UNICEF Polska?

Skontaktuj się z nami!

  • Preferowana współpraca wieloletnia
  • Wsparcie dzieci na skalę międzynarodową
  • Pozytywny sygnał dla klientów
  • Celowa kampania marketingowa na rzecz UNICEF Polska

Dzięki partnerskiej współpracy marketingowej z UNICEF Polska dajesz jasny i pozytywny wyraz swojego zaangażowania i odpowiedzialnego podejścia do działalności biznesowej. Jednocześnie masz maksymalny wpływ na poprawę warunków życia dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji.

W ramach celowej kampanii marketingowej masz możliwość sprzedaży i promowania określonych przedmiotów lub produktów na rzecz UNICEF Polska, w tym materiałów komunikacyjnych i logo UNICEF Polska. 

Twoja firma wspiera globalną działalność UNICEF, przekazując na rzecz dzieci ustaloną część środków uzyskanych ze sprzedaży produktów bądź usług. Razem z UNICEF Polska definiujesz temat lub program, który dzięki naszemu partnerstwu będzie wspierany i który najlepiej pasuje do Twoich Celów Zrównoważonego Rozwoju. Takie wsparcie działań UNICEF jest dla klientów, pracowników i społeczeństwa sygnałem odpowiedzialności, wiarygodności i zaufania.

Chcesz wyznaczać osiągalne cele w zakresie ochrony praw dziecka?

Skontaktuj się z nami!

  • Szeroki wpływ zaangażowania społecznego
  • Pomoc okazjonalna lub w nagłych wypadkach
  • Dla firm różnej wielkości 
  • Współpraca elastycznie dopasowująca się do konkretnych potrzeb dzieci

Przekazując środki finansowe na rzecz UNICEF, Twoja firma może mieć natychmiastowy wpływ na poprawę trudnej sytuacji dzieci. Wsparcie trafia dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.

Liczy się każda minuta, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Co roku UNICEF zapewnia szybkie wsparcie dzieciom i ich rodzinom w ramach około 300 misji – wszędzie tam, gdzie najmłodsi cierpią z powodu wojen lub przesiedleń, gdzie panuje głód, wybuchają choroby lub katastrofy naturalne niszczą całe regiony.

Każde wsparcie się liczy. Małe, średnie lub nowo założone firmy również mogą wnieść swój wkład i pomóc dzieciom na całym świecie – w nagłych przypadkach, w ramach naszych lokalnych programów „Firma z Sercem” czy „Przyjaciel UNICEF” lub poprzez podarowanie produktów humanitarnych.

Przekazaną nam darowiznę możesz odliczyć od podatku. Potwierdzenie jej przekazania wystawiamy na Twoją prośbę.

Czy Twoja firma chciałaby przekazać darowiznę na rzecz potrzebujących dzieci?

Skontaktuj się z nami!

Partnerzy UNICEF Polska

Twój bezpośredni kontakt - porozmawiaj z nami!

Agnieszka Marcinkowska.jpg

Agnieszka Marcinkowska
Ekspert ds. CSR i Rozwoju Biznesu

tel.: +48 513 656 496
e-mail: amarcinkowska@unicef.pl

Mariusz Chrapinski.jpg

Mariusz Chrapiński
Business Development Executive

tel.: +48 500 393 267
e-mail: mchrapinski@unicef.pl

Angelika Niedbala.jpg

Angelika Niedbała
Specjalista ds.Programów Biznesowych

tel.: +48 508 338 887
e-mail: aniedbala@unicef.pl

Twoje korzyści jako partnera korporacyjnego UNICEF Polska

trwaly_efekt_icon.png

Trwały efekt
Wspierasz skalowalne programy, które mają dalekosiężny i długotrwały wpływ na dzieci i ich rodziny.

silna_siec_icon.png

Silna sieć
Dołączasz do organizacji, która współpracuje z rządami, społecznościami, organizacjami pozarządowymi, innymi firmami i partnerami na całym świecie. 

wymierne_rezultaty_icon.png

Wymierne rezultaty
Partnerstwo z UNICEF przynosi konkretne rezultaty tworząc wartość dodaną zgodnie ze strategią korporacyjną i obranymi Celami Zrównoważonego Rozwoju.

identyfikacja_i_branding_icon.png

Identyfikacja i branding
Partnerstwo z UNICEF Polska pokazuje siłę sprawczą i inspiruje pracowników oraz partnerów biznesowych. 

Pytania i odpowiedzi

Każda firma może wspierać UNICEF Polska i naszą codzienną pracę na rzecz wdrażania praw dziecka.

Niezależnie od tego, czy reprezentujesz małą, średnią czy dopiero założoną firmę – dzięki programom "Firma z Sercem" lub "Przyjaciel UNICEF" możesz wykazać się odpowiedzialnością społeczną i skutecznie komunikować swoje zaangażowanie poprzez jednorazową lub cykliczną darowiznę.

Masz pytania dotyczące zaangażowania we wsparcie UNICEF Polska? Skontaktuj się z nami! 

Partnerzy korporacyjni UNICEF Polska mają wiele możliwości zaprezentowania swojego zaangażowania na rzecz dzieci, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, wśród pracowników, klientów lub interesariuszy z branży, za pośrednictwem mediów, komunikacji marketingowej, mediów społecznościowych lub obecności na różnych wydarzeniach.

Będziemy chętnie wspierać Twoje plany komunikacyjne najświeższymi danymi, aktualnymi informacjami, autentycznymi historiami oraz wysokiej jakości materiałami fotograficznymi i wideo.

Używanie znaku graficznego UNICEF (logo) jest zastrzeżone dla firm, które zawarły długoterminowe partnerstwo na podstawie odpowiedniej pisemnej umowy. Zgodnie z prawem podatkowym darowizna niematerialna jest dobrowolna i nie obejmuje żadnych świadczeń komunikacyjnych ze strony UNICEF, na przykład w postaci udzielenia zgody na użycie logotypu. 

Ponadto UNICEF jest zawsze neutralny i nie promuje żadnej firmy, marki, produktu czy usługi.

Celem UNICEF jest trwała poprawa świata dla dzieci i niepozostawienie żadnej dziewczynki ani chłopca w tyle. UNICEF jest do tego wyraźnie upoważniony na mocy Konwencji ONZ o prawach dziecka.

W ramach Agendy 2030 społeczność międzynarodowa zobowiązała się do wzięcia odpowiedzialności za przyszłe pokolenia i pozostawienia naszym dzieciom i wnukom świata, w którym każdy może żyć godnie. Bez realizacji praw dziecka Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) nie zostaną osiągnięte do roku 2030.

Dlatego każde partnerstwo z UNICEF Polska wspiera m.in. zwiększenie szans dzieci na przeżycie i rozwój, zapewnienie wszystkim dzieciom i młodym ludziom dostępu do edukacji, lepszą ochronę dziewcząt i chłopców na całym świecie przed przemocą i wyzyskiem, ochronę środowiska życia przyszłych pokoleń oraz promowanie równych szans dla dzieci.

Wspierajmy razem określone Cele Zrównoważonego Rozwoju!

Skontaktuj się z nami!

UNICEF pomaga we wdrażaniu praw dziecka w ponad 190 krajach. 

Firmy mogą pomóc chronić dzieci, uniknąć negatywnych skutków swojej działalności biznesowej, a w szczególności promować prawa dzieci. W ramach swojej współpracy z decydentami pracujemy nad wprowadzaniem wiążących zapisów regulacyjnych w obszarach biznesu i praw człowieka.

UNICEF wspiera także firmy w wypełnianiu ich obowiązków społecznych poprzez lepsze rozpoznawanie wszelkich negatywnych skutków ich działalności biznesowej na dzieci. Różne aktywności obejmujące szkolenia , wydarzenia i towarzyszące im publikacje pomagają uważniej skupić się na tych aspektach działalności biznesowej, które wiążą się z przestrzeganiem praw dziecka i odpowiednim dostosowywaniem procesów obowiązujących w firmach.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!

UNICEF otrzymuje darowizny od partnerów z sektora prywatnego i publicznego. Dzieli je na trzy rodzaje finansowania w zależności od przeznaczenia środków.

Core Resources for Results (RR) – w pełni elastyczne fundusze, które są wykorzystywane na rzecz dzieci wszędzie tam, gdzie potrzeby są największe.

Other Resources Regular (ORR) – fundusze przeznaczone przez partnerów UNICEF na konkretne programy pomocowe i rozwojowe.

Other Resources Emergency (ORE) – fundusze przeznaczone przez partnerów UNICEF na pomoc humanitarną realizowaną w związku z konfliktami zbrojnymi lub klęskami żywiołowymi.

Tutaj znajdziesz:

Aktualności

CREATON Polska czwarty rok w programie „Przyjaciel UNICEF”

CREATON Polska czwarty rok w programie „Przyjaciel UNICEF”

CREATON Polska sp. z o.o. jako wieloletni partner UNICEF Polska, ponownie przekazuje środki finansowe na rzecz dzieci w trudnych sytuacjach życiowych. 

Więcej
Gold Drop nowym uczestnikiem programu „Firma z Sercem”

Gold Drop nowym uczestnikiem programu „Firma z Sercem”

Firma Gold Drop Sp. z o.o. dołączyła do programu „Firma z Sercem”. Swoim udziałem w programie chce przyczynić się do ochrony życia i zdrowia dzieci przebywających w strefach konfliktu, a także najmłodszych cierpiących z powodu głodu i susz.

Więcej
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN kolejny rok wspiera dzieci jako „Przyjaciel UNICEF”

Wydawnictwo Podatkowe GOFIN kolejny rok wspiera dzieci jako „Przyjaciel UNICEF”

Wydawnictwo Podatkowe GOFIN przedłużyło udział w programie „Przyjaciel UNICEF” o kolejny rok, przekazując środki m.in. na pomoc dzieciom w strefach konfliktu.

Więcej