Zapoznaj się z raportem dotyczącym dobroczynności!

Ten tekst przeczytasz w .
Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”

ABR SESTA we współpracy z  UNICEF Polska, Bankiem Żywności SOS w Warszawie, Fundacją WWF Polska oraz SYNO Poland przygotował Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”.

Raport jest próbą podsumowania, co motywuje Polaków do pomagania innym, a co może być barierą. Badanie realizowane było po rocznym funkcjonowaniu w pandemii. Sprawną realizację badania zapewniła firma technologiczna SYNO Poland, a nad ostatecznym przygotowaniem raportu marketingowego pracował zespół Fundacji Brandy Lab. 

Zachęcamy do zapoznania się  z całym raportem!

Zobacz również

Czy wiesz co tak naprawdę znaczy umierać z głodu?

Czy wiesz co tak naprawdę znaczy umierać z głodu?

Poznaj historię Aseela.

Więcej
Kura dla UNICEF

Kupujesz i pomagasz. Odwiedź sklep UNICEF Polska!

Możliwość zakupu upominków jest elementem akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko”.

Więcej
Firma PAGEN kolejny rok „Przyjacielem UNICEF”

Firma PAGEN kolejny rok „Przyjacielem UNICEF”

Dziękujemy!

Więcej