Zapoznaj się z raportem dotyczącym dobroczynności!

Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę.
Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”

ABR SESTA we współpracy z  UNICEF Polska, Bankiem Żywności SOS w Warszawie, Fundacją WWF Polska oraz SYNO Poland przygotował Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”.

Raport jest próbą podsumowania, co motywuje Polaków do pomagania innym, a co może być barierą. Badanie realizowane było po rocznym funkcjonowaniu w pandemii. Sprawną realizację badania zapewniła firma technologiczna SYNO Poland, a nad ostatecznym przygotowaniem raportu marketingowego pracował zespół Fundacji Brandy Lab. 

Zachęcamy do zapoznania się  z całym raportem!

Zobacz również

Wojna i chłód. Historia rodziny Katii z Ukrainy

Wojna i chłód. Historia rodziny Katii z Ukrainy

Wołczańsk w obwodzie charkowskim był kiedyś przemysłowym miastem. Po sześciu miesiącach walk, toczących się w jego obrębie, leży w gruzach. Według lokalnych władz, 60% budynków zostało całkowicie zniszczonych, a reszta poważnie uszkodzona.

Więcej
CREATON Polska czwarty rok w programie „Przyjaciel UNICEF”

CREATON Polska czwarty rok w programie „Przyjaciel UNICEF”

CREATON Polska sp. z o.o. jako wieloletni partner UNICEF Polska, ponownie przekazuje środki finansowe na rzecz dzieci w trudnych sytuacjach życiowych. 

Więcej
Wykluczenie transportowe utrudnia polskim dzieciom edukację

Wykluczenie transportowe utrudnia polskim dzieciom edukację

44% młodych osób, które wzięły udział w badaniu UNICEF Polska, dotyczącym wykluczenie transportowego, przyznaje, że kierowało się dostępnością transportu publicznego podczas podejmowania decyzji o wyborze szkoły ponadpodstawowej.

Więcej