UNICEF365 FAQ

Program UNICEF365

Twoje darowizny zostaną przeznaczone na pomoc dzieciom w miejscach, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Pracownicy UNICEF docierają z pomocą do najbardziej niedostępnych miejsc, aby pomagać dzieciom. Obecni na miejscu, wiedzą jakiego wsparcia wymagają dzieci.

O tym, w jaki sposób Twoje darowizny wspierają pracę UNICEF i ratują życie dzieci, będziemy Cię regularnie informować w elektronicznej i tradycyjnej korespondencji. Przekazywane informacje przybliżą Ci na przykład pracę zespołu UNICEF w terenie czy historie dzieci, które zostały bezpośrednio dotknięte przez kryzysy humanitarne takie jak wojny, susze czy epidemie.

Dołączając do UNICEF365 pomagasz jednocześnie wielu potrzebującym dzieciom w ponad 150 krajach. Dzięki Twojemu regularnemu wsparciu UNICEF pomaga tam, gdzie potrzeby w danym momencie są największe. Będziemy działać tak, aby Twoja darowizna została wykorzystana jak najskuteczniej. Regularne wsparcie UNICEF gwarantuje nam zachowanie ciągłości działań i niesienie niezbędnej pomocy wielu potrzebującym dzieciom na świecie.

Każde wsparcie jest dla UNICEF bardzo cenne i umożliwia ratowanie potrzebujących dzieci na świecie. Na przykład już 40 zł miesięcznie, czyli nieco ponad złotówka dziennie, pozwoli nam zakupić aż 30 saszetek żywności terapeutycznej dla niedożywionego dziecka. Dla najmłodszych jest to często pierwszy i najważniejszy krok w powrocie do zdrowia. 

Darowizny jednorazowe pozwalają pracownikom UNICEF na doraźne wsparcie potrzebujących dzieci. Bardzo za nie dziękujemy! Zachęcamy jednak do przekazywania regularnych, comiesięcznych darowizn, ponieważ jest to najskuteczniejsza forma pomocy. Dzięki regularnym darowiznom możemy realizować długofalowe projekty i działania, które na stałe poprawią jakość życia dzieci. Jednocześnie możemy pomagać najmłodszym w krajach, o których nie wspominają już media. Stałe wsparcie pozwala także natychmiast ratować życie dzieci w sytuacji nagłego kryzysu (konfliktu zbrojnego czy katastrofy naturalnej).

Tak. W przypadku osób fizycznych odliczyć można darowiznę do wysokości 6%, a w przypadku osób prawnych do 10% dochodu.

Karta płatnicza – płatności cykliczne

Wystarczy uzupełnić formularz UNICEF365, podając swoje dane osobowe i dane karty płatniczej. Możesz też do nas zadzwonić pod numer: 22 56 80 365 lub skontaktować się z nami pisząc na adres: unicef365@unicef.pl.

System PayU umożliwia płatności kartami bankomatowymi, debetowymi, kredytowymi, charge, przedpłaconymi firm VISA oraz MasterCard.

Proces płatności cyklicznych odbywa się za pomocą bezpiecznego systemu PayU. Firma posiada wymagane prawem certyfikaty do zarządzania transakcjami on-line. Certyfikat PCI DSS oznacza, że dane transakcyjne są szyfrowane, przesyłane i przechowywane z zachowaniem restrykcyjnych procedur i standardów bezpieczeństwa. W ochronie informacji Darczyńców pomaga technologia „protokół SSL”, która szyfruje dane przesyłane między przeglądarką, a serwerem sieciowym. Świadczy o tym kłódka przy pasku adresu URL.

Pierwsza darowizna przekazywana jest w momencie zadeklarowania stałego wsparcia, a kolejne automatycznie w wybranym przez Ciebie terminie (5. lub 16. dnia kolejnego miesiąca). Jeżeli pierwsza darowizna została pobrana, a następna próba pobrania darowizny nie udała się (w terminie 5. lub 16. dnia miesiąca), podejmujemy kolejną próbę pobrania darowizny po 10 dniach – czyli odpowiednio 15. lub 26. dnia miesiąca. Jeżeli ta transakcja również nie zostanie zrealizowana, kolejna próba pobrania darowizny nastąpi w następnym miesiącu. Ważne: jeżeli w danym miesiącu nie uda się pobrać darowizny, w kolejnym nie zostanie ona podwojona. Dodatkowo co miesiąc otrzymasz na podany adres e-mail potwierdzenie przekazania darowizny, dlatego ważne jest, aby adres ten był aktualny.

Przyczyny, dla których darowizna nie została pobrana z karty, mogą być różne: np. na karcie nie ma wystarczających środków, jest ustanowiony limit lub karta jest przeterminowana. Jeżeli to żaden z tych powodów i chcesz sprawdzić przyczynę odrzucenia darowizny, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 56 80 365 lub pod adresem email: unicef365@unicef.pl lub sprawdź w banku, czy wysokość limitów na transakcje na swojej karcie nie jest mniejsza niż zadeklarowana wartość pobrania.

W każdej chwili możesz zmienić wartość przekazywanej darowizny. Możesz też zmienić kwotę na swoim koncie w PayU. Jeżeli Ci się nie uda, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 56 80 365 lub pod adresem email: unicef365@unicef.pl

Darowizny nie są pobierane przez nas dłużej niż do końca terminu ważności karty. Kiedy termin wygaśnięcia Twojej karty będzie bliski, skontaktujemy się z Tobą z prośbą o ustanowienie regularnej darowizny na nowej karcie.

Rozumiemy, że Twoje możliwości finansowe mogą ulec zmianie podczas udziału w programie UNICEF365. Z usługi płatności cyklicznych można zrezygnować pisząc na adres e-mail: unicef365@unicef.pl. Prosimy o wpisanie w treści wiadomości następujących informacji: imienia i nazwiska, adresu e-mail (na który była zakładana deklaracja przystąpienia do płatności cyklicznych kartą) oraz telefon kontaktowy.

Konto bankowe – polecenie zapłaty

Uzupełnij formularz polecenia zapłaty dostępny na stronie UNICEF365. Skontaktujemy się z Tobą, a następnie pocztą lub kurierem otrzymasz od nas „Formularz dołączenia do programu UNICEF365” wraz z załączoną kopertą zwrotną oraz ulotką informacyjną. Po otrzymaniu od Ciebie podpisanego i uzupełnionego formularza UNICEF365, wyślemy go do banku celem weryfikacji. Kiedy Twój bank potwierdzi wiarygodność dokumentu, zaczniemy pobierać od Ciebie darowizny, które pomogą najbardziej potrzebującym dzieciom.

Pierwsza darowizna zostanie pobrana z Twojego konta, kiedy uruchomione zostanie polecenie zapłaty, około 10. dnia miesiąca.

Weryfikacja bankowa ma na celu potwierdzenie, że jesteś właścicielem konta, z którego ma być przekazywana darowizna. Bank potwierdza zgodność danych na formularzu polecenia zapłaty z danymi przypisanymi do Twojego konta bankowego. Jeżeli wszystkie dane są zgodne, to bank zaakceptuje Twój formularz polecenia zapłaty i w niedługim czasie darowizny zaczną być przekazywane na konto UNICEF. Jeśli bank odrzuci Twój formularz polecenia zapłaty, otrzymamy taką informację, a następnie skontaktujemy się z Tobą w celu poprawy niezgodnych danych. 

Darowizna będzie pobierana z Twojego konta około 10. dnia każdego miesiąca. Jeśli w danym dniu na Twoim koncie nie będzie wystarczających środków, nasz bank podejmie drugą próbę pobrania około 25. dnia miesiąca. Jeśli i tym razem transakcja się nie powiedzie, darowizna za ten miesiąc nie zostanie pobrana, a w kolejnym miesiącu nie będzie podwojona.

W każdej chwili możesz zmienić wysokość przekazywanej darowizny. W tym celu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 56 80 365 lub pod adresem email: unicef365@unicef.pl.

Doskonale rozumiemy, że Twoja sytuacja finansowa może ulec zmianie. Dlatego zawsze masz możliwość wstrzymać na jakiś czas przekazywanie darowizn lub zrezygnować z tej formy pomocy. W tym celu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 22 56 80 365 lub adresem email: unicef365@unicef.pl. Możesz też wypełnić formularz zamieszczony poniżej i odesłać go na nasz adres: Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy UNICEF, ul. Rolna 175 D, 02-729 Warszawa.

Jeśli w Twoim banku nie ma możliwości założenia polecenia zapłaty, możesz dołączyć do UNICEF365 poprzez stałe zlecenie, które ustanowisz na specjalnym koncie UNICEF: 82 1020 1013 0000 0802 0121 0046. Jeśli zdecydujesz się na dołączenie do programu za pomocą stałego zlecenia, prosimy, poinformuj nas o tym! Dzięki temu będziemy mogli potwierdzić Twoje przystąpienie do programu UNICEF365, nadać Ci tytuł Stałego Darczyńcy, a także przesłać dodatkowe informacje na temat programu i pomocy, jaką niesiemy dzieciom.