Kampanie UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Stroer Media

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty.
IMG_1050

Rusza społeczna kampania Stroer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Stroer Digital.

Kampania promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”. Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Stroer Digital.

Działania są prowadzone od 11 czerwca br. Współpraca pomiędzy Stroer Media, a UNICEF Polska obejmuje udostępnienie nośników oraz pomoc graficzną przy tworzeniu kreacji.

„Cieszymy się, że możemy stać się częścią tak szlachetnej inicjatywy. Jesteśmy pewni, że zintegrowane działania Outdoor i Digital skutecznie pomogą UNICEF w realizacji celów obu akcji. Reklama zewnętrzna bardzo skutecznie zwraca uwagę odbiorców na problemy społeczne. Lokalizacja kampanii w Warszawskim Metrze, którym dzienne podróżuje ponad 700 tysięcy pasażerów gwarantuje szeroki zasięg. Dodatkowo chcemy wzmocnić oddziaływanie geotargetowaną reklamą online, która przypomni odbiorcom o kampanii i umożliwi bezpośrednie przejście na stronę UNICEF i wsparcie organizacji” – mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Stroer Media.

Jesteśmy bardzo wdzięczni Stroer Media za wsparcie przy realizacji kampanii. Na szczególną uwagę zasługuje nasza akcja „Więcej niż dzień”, której celem jest zebranie środków na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej. Cieszymy się, że w kreacjach znalazło się również zachęcenie dla firm do podejmowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz możliwości współpracy z UNICEF Polska. Dziękujemy także grafikom ze Stroer Media za pomoc przy tworzeniu kreacji. ­– mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.    

To nie pierwsza akcja społeczna firmy Stroer, zorganizowana z wykorzystaniem nośników w warszawskiego metrze. W poprzednich Stroer m.in. wspólnie z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy promował znajomość zasad pierwszej pomocy oraz wspierał National Geographic w kampanii nt. zwierząt zagrożonych wyginięciem. 

IMG_1053

O Stroer Media

Ströer Media SE jest wiodącym dostawcą usług reklamowych out-of-home oraz online. Firma oferuje zindywidualizowane i w pełni zintegrowane rozwiązania komunikacyjne klasy premium. Na polu mediów cyfrowych, Ströer wyznacza w Europie nowe standardy w zakresie innowacji i jakości otwierając tym samym nowe, zaawansowane możliwości kontaktu reklamodawcy z konsumentem.

Firma jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach oraz w wagonach warszawskiego metra. W swojej ofercie posiada jedną z najbardziej atrakcyjnych sieci nośników DOOH w Polsce – system 1926 cyfrowych nośników w wagonach metra. Ströer zajmuje pozycję lidera najpopularniejszego formatu: Frontlight 18 mkw. jak również Frontlight 36 mkw.

Grupa Ströer zatrudnia blisko 200 pracowników. Centrala firmy znajduje się w Warszawie na Placu Europejskim 2. Pozostałe oddziały zlokalizowane są w Szczecinie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Bytomiu oraz w Krakowie.

 

O UNICEF

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. UNICEF nie jest finansowany przez ONZ i dlatego potrzebuje wsparcia Darczyńców, aby nieść pomoc dzieciom.

Zobacz również

Wojna i chłód. Historia rodziny Katii z Ukrainy

Wojna i chłód. Historia rodziny Katii z Ukrainy

Wołczańsk w obwodzie charkowskim był kiedyś przemysłowym miastem. Po sześciu miesiącach walk, toczących się w jego obrębie, leży w gruzach. Według lokalnych władz, 60% budynków zostało całkowicie zniszczonych, a reszta poważnie uszkodzona.

Więcej
CREATON Polska czwarty rok w programie „Przyjaciel UNICEF”

CREATON Polska czwarty rok w programie „Przyjaciel UNICEF”

CREATON Polska sp. z o.o. jako wieloletni partner UNICEF Polska, ponownie przekazuje środki finansowe na rzecz dzieci w trudnych sytuacjach życiowych. 

Więcej
Wykluczenie transportowe utrudnia polskim dzieciom edukację

Wykluczenie transportowe utrudnia polskim dzieciom edukację

44% młodych osób, które wzięły udział w badaniu UNICEF Polska, dotyczącym wykluczenie transportowego, przyznaje, że kierowało się dostępnością transportu publicznego podczas podejmowania decyzji o wyborze szkoły ponadpodstawowej.

Więcej