IKEA kolejny raz wspiera działania UNICEF
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Warunki humanitarne w Libanie pogarszają się z każdą godziną. W wyniku nasilenia konfliktu potwierdzono śmierć 104 dzieci, a 350 tys. musiało opuścić swoje domy.
Firma Gold Drop Sp. z o.o. dołączyła do programu „Firma z Sercem”. Swoim udziałem w programie chce przyczynić się do ochrony życia i zdrowia dzieci przebywających w strefach konfliktu, a także najmłodszych cierpiących z powodu głodu i susz.
Powodzie i osunięcia ziemi wywołane przez tajfun Yagi spustoszyły Wietnam, Mjanmę, Laos i Tajlandię. Sześciu milionom dzieci grozi brak dostępu do czystej wody, edukacji, opieki zdrowotnej, żywności i schronienia.