IKEA kolejny raz wspiera działania UNICEF
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Pogłębiające się globalne kryzysy przyczyniają się do utrzymującego się trzeci rok z rzędu wysokiego poziomu niedożywienia. W 2023 r. głodu doświadczyła co 11 osoba na świecie i co 5 w Afryce – wynika z najnowszego raportu o stanie bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie (SOFI), opublikowanego przez pięć wyspecjalizowanych agend Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Rozmowa o zmianie klimatu z dzieckiem może być trudna dla wielu rodziców. To naturalne, że chcemy chronić dzieci przed stresem i zmartwieniami. Jednak jest ona niezbędna, aby nasze pociechy nie czerpały informacji z niepewnych źródeł.
Podczas śmiercionośnego ataku rakietowego na Ukrainę zginęło lub zostało rannych co najmniej 150 osób. Poważnym uszkodzeniom uległ szpital dziecięcy Okhmatdyt w Kijowie - największy w kraju ośrodek medyczny dla najmłodszych.