Cubus rusza z akcją na rzecz UNICEF

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty.
UNI139886

Warszawa, 26 listopada 2018 r. - Cubus, skandynawska marka odzieżowa, po raz kolejny rusza z wyjątkową akcją angażującą Klientów w całej Polsce. Każdy, kto podczas zakupów w Cubus zdecyduje się na przekazanie 10 złotych na rzecz projektów prowadzonych przez UNICEF otrzyma kupon rabatowy 20% na kolejne zakupy.

Cubus jest partnerem UNICEF od 2006 roku. Wspiera działalność organizacji w zapewnianiu dzieciom zarówno w Bangladeszu, jak i innych częściach świata, lepszego dzieciństwa i możliwości rozwoju. Środki przeznaczane są na projekty edukacyjne UNICEF, zapewnienie opieki medycznej i ochrony dla bezdomnych dzieci, a także na specjalne ośrodki, gdzie dzieci mogą otrzymać niezbędną pomoc żywnościową czy ochronną. Na te cele zostaną również przeznaczone środki zebrane podczas akcji. Jest to druga edycja akcji. W poprzedniej, prowadzonej na przełomie maja i czerwca, dzięki klientom CUBUS udało się zebrać ponad 16 000 zł na pomoc dzieciom.

Wspierając UNICEF, który opiera swoją działalność na Konwencji o prawach dziecka możemy mieć swój udział w prowadzeniu działań w celu poprawy sytuacji, które byłoby nam trudno realizować na własną rękę. Organizacja ta ma kompetencje, jakimi my nie dysponujemy, może współpracować z organami władzy i pracownikami terenowymi w sposób niedostępny dla nas. Dla naszej firmy, szczególnie ważna jest etyka prowadzenia biznesu. Nie dopuszczamy pracy dzieci, stawiamy rygorystyczne wymagania wobec wszystkich naszych dostawców w całym procesie produkcji, powiedziała Julie Eckhardt, PR Manager Cubus.

Cieszymy się, że marka taka jak Cubus wspiera UNICEF. Mamy ponad 70 lat doświadczenia w niesieniu pomocy tam, gdzie konflikty zbrojne i katastrofy naturalne odbierają najmłodszym szansę na zdrowe dzieciństwo. Mam nadzieję, że dzięki tej współpracy oraz zaangażowaniu Klientów Cubus razem uratujemy zdrowie i życie wielu dzieci, a każda młoda osoba, która otrzyma pomoc, będzie mogła w pełni rozwinąć swój potencjał, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

Akcja potrwa od 26 listopada do 23 grudnia 2018 r. we wszystkich sklepach stacjonarnych Cubus. Kupon rabatowy będzie można zrealizować do 31 lipca 2019 r.

###

O Cubus:

Marka Cubus jest jedną z największych sieci odzieżowych w Skandynawii. Posiada ponad 300 sklepów w pięciu krajach. Jest to koncept rodzinny oferujący kolekcje: damską, męską, dziecięcą oraz bieliznę. Kolekcje zainspirowane są potrzebami nowoczesnej rodziny i prostego stylu życia, to rodzinny sklep z modną odzieżą. Cubus jest sklepem dla każdego, zaprasza wszystkich, niezależnie od wieku i płci.

O UNICEF:

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa.

Zobacz również

Miesiąc rodzicielstwa. Proste i skuteczne sposoby na zarządzanie stresem

Miesiąc rodzicielstwa. Proste i skuteczne sposoby na zarządzanie stresem

Bycie rodzicem to istny rollercoaster uczuć - od radości i miłości, przez złość, aż do obojętności. Wychowywaniu towarzyszy także stres związany z ciągłym niedoczasem, godzeniem życia zawodowego z rodzinnym, a także troską o małe pociechy. Jest on jednak nieodłącznym elementem życia i naturalną reakcją organizmu.

Więcej
Rok działalności UNICEF na świecie

Rok działalności UNICEF na świecie

Wielopłaszczyznowy kryzys obserwowany na całym świecie powoduje, że w minionym roku liczba osób wymagających pomocy humanitarnej wzrosła do ok. 274 mln. UNICEF nie ustaje w staraniach o poprawę sytuacji dzieci wszędzie tam, gdzie jest to niezbędne. 

Więcej
Na całym świecie matki cierpią z powodu niedożywienia

Na całym świecie matki cierpią z powodu niedożywienia

Globalnie ponad miliard nastolatek i kobiet cierpi z powodu niedożywienia (w tym niedowagi i niskiego wzrostu), niedoborów podstawowych mikroelementów oraz anemii, co ma katastrofalne skutki dla ich życia i samopoczucia. Epicentrum kryzysu żywieniowego stanowią Azja Południowa i Afryka Subsaharyjska.

Więcej