Foxy pomaga z UNICEF w walce z koronawirusem

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty.
Foxy pomaga z UNICEF w walce z koronawirusem

W mijającym roku dzięki działaniom UNICEF udało się dostarczyć m.in. środki ochrony osobistej do 1,8 mln pracowników medycznych oraz 2,5 mln zestawów do testowania na obecność COVID-19 do 56 krajów na całym świecie. Dzięki wsparciu darczyńców, UNICEF nieustannie pomaga najbardziej potrzebującym krajom walczącym z pandemią koronawirusa. Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, wspiera UNICEF przekazując na ten cel 250 000 zł.

Już po raz kolejny Foxy wspiera UNICEF w pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom. Dzięki wsparciu społecznie zaangażowanych firm, takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie na bieżąco reagować na kryzysy humanitarne. Pandemia koronawirusa wywołała niestabilność gospodarczą, która powoduje trudności w dostępie do podstawowych usług, zwiększa ryzyko przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć. 

Od ponad 20 lat Foxy pomaga wspólnie z UNICEF, pokazując tym samym, że cele strategiczne UNICEF odpowiadają kierunkowi, w którym rozwija się firma. Foxy współpracuje z UNICEF w Polsce od 2009 roku, angażując się w cykliczną akcję skierowaną do uczniów polskich szkół pt. „Wszystkie Kolory Świata”. Foxy nie tylko przekazuje wsparcie finansowe, ale również szerzy informacje o działaniach pomocowych UNICEF wśród swoich klientów i partnerów biznesowych.

UNICEF pomaga dzieciom w wielu rejonach świata. Teraz ze względu na pandemię ta pomoc jest szczególnie ważna i cieszymy się, że w tym trudnym czasie mogliśmy również dołożyć naszą cegiełkę, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.

Foxy pomaga zarówno lokalnie jak i globalnie. Obecne czasy stawiają wiele wyzwań, jednak nie sposób porównać naszych warunków życia do tego, z czym mierzą się dzieci w krajach dotkniętych wojną, katastrofą naturalną czy kryzysem humanitarnym. Pandemia koronawirusa dokonała spustoszenia w krajach, gdzie system opieki zdrowotnej jest na słabym poziomie. Jej przytłaczający wpływ spowodował, że dotychczasowe działania humanitarne mogą zostać zaprzepaszczone. Dlatego tak ważne jest każde wsparcie w walce z koronawirusem. 

Pandemia koronawirusa przyniosła wiele wyzwań, ale dzięki zaangażowaniu darczyńców UNICEF jest w stanie nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Dzieci nadal odczuwają skutki pandemii. W ponad 60 krajach kampanie rutynowych szczepień zostały przerwane, a niemal ćwierć miliarda uczniów wciąż nie może wrócić do szkół. Przed nami jeszcze dużo pracy, ale napawa optymizmem wsparcie partnerów takich jak Foxy. Jesteśmy dumni z tej współpracy i z całego serca dziękujemy, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska. 

***

O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.

Od czasu wybuchu epidemii firma pomogła 100 instytucjom na terenie całej Polski. Produkty Foxy otrzymało: 35 szpitali, 42 domów i ośrodków pomocy społecznej oraz 23 inne instytucje (przedszkola, szkoły, pogotowia i domy dziecka). To łącznie ponad 21 000 kilogramów ręczników, papierów toaletowych i chusteczek. Dodatkowo Foxy przekazało 12 600 maseczek ochronnych. 

Zobacz również

Co 6 młoda osoba w Polsce jest zagrożona wykluczeniem transportowym

Co 6 młoda osoba w Polsce jest zagrożona wykluczeniem transportowym

W Polsce 14% dzieci i młodzieży w wieku od 12 do 19 lat jest zagrożonych wykluczeniem transportowym – wynika z raportu „Wykluczenie transportowe dzieci i młodzieży w Polsce”, przygotowanego przez UNICEF Polska i zaprezentowanego 16 października w Centrum Prasowym PAP. v

Więcej
Iga Świątek wspiera działania UNICEF Polska na rzecz zdrowia psychicznego dzieci

Iga Świątek wspiera działania UNICEF Polska na rzecz zdrowia psychicznego dzieci

10 października 2024, z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, Iga Świątek ogłosiła wsparcie dla UNICEF Polska, przekazując naszej organizacji 200 tys. złotych na programy wspierające zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży.  

Więcej
Ponad 370 milionów dziewcząt i kobiet na świecie doświadczyło przemocy seksualnej w dzieciństwie

Ponad 370 milionów dziewcząt i kobiet na świecie doświadczyło przemocy seksualnej w dzieciństwie

Przemoc seksualna wobec dzieci to problem globalny, który nie zna granic – geograficznych, kulturowych czy ekonomicznych. Z najnowszych danych UNICEF wynika, że jedna na osiem dziewcząt i kobiet doświadczyła gwałtu lub napaści na tle seksualnym przed ukończeniem 18. roku życia.

Więcej