Kampania UNICEF na nośnikach Clear Channel
"Już ponad 15 milionów dzieci zostało osieroconych na skutek AIDS. Jeśli nie zostaną podjęte natychmiastowe działania świat stanie w obliczu katastrofy. Właśnie dlatego UNICEF rozpoczął globalną kampanię "
"Już ponad 15 milionów dzieci zostało osieroconych na skutek AIDS. Jeśli nie zostaną podjęte natychmiastowe działania świat stanie w obliczu katastrofy. Właśnie dlatego UNICEF rozpoczął globalną kampanię "
Wielopłaszczyznowy kryzys obserwowany na całym świecie powoduje, że w minionym roku liczba osób wymagających pomocy humanitarnej wzrosła do ok. 274 mln. UNICEF nie ustaje w staraniach o poprawę sytuacji dzieci wszędzie tam, gdzie jest to niezbędne.
Globalnie ponad miliard nastolatek i kobiet cierpi z powodu niedożywienia (w tym niedowagi i niskiego wzrostu), niedoborów podstawowych mikroelementów oraz anemii, co ma katastrofalne skutki dla ich życia i samopoczucia. Epicentrum kryzysu żywieniowego stanowią Azja Południowa i Afryka Subsaharyjska.
Media społecznościowe mają wiele zalet, ale mogą też przyczynić się do odczuwania negatywnych emocji. Stres, zazdrość, samotność, niska samoocena – to tylko niektóre z nich.