Konkurs na scenariusz o prawach dziecka rozstrzygnięty

Ten tekst przeczytasz w 1 minutę.
UN0333069_1

Projekt edukacyjny „Szkoła z Prawami Dziecka” dobiegł końca a wraz z nim Konkurs na przygotowanie scenariusza zajęć o prawach dziecka. Każdy nauczyciel pełniący funkcję Koordynatora akcji, który przyłączył swoją placówkę do projektu, mógł wziąć udział w konkursie na stworzenie konspektu zajęć o prawach dziecka dla wybranej grupy wiekowej.

Dziękujemy wszystkim osobom, które zaangażowały się w to zadanie. Otrzymaliśmy ciekawe i niepowtarzalne prace nadesłane przez pedagogów z całej Polski.

Wyłoniliśmy 8 najciekawszych prac, które spełniały warunki regulaminu i w interesujący sposób prezentowały prawa dziecka. Poniżej lista wyróżnionych. Wszystkim serdecznie gratulujemy!

  1. „O prawach dziecka na co dzień”
    Katarzyna Spoczyńska-Król
    Szkoła Podstawowa nr 42 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. J. Gałczyńskiego w Warszawie
  2. „O prawach dziecka – kto, kogo, kiedy, gdzie, po co?”
    Anna Sitek
    Szkoła Podstawowa nr 7 w Częstochowie
  3. „We współczesnym świecie prawa dziecka są przestrzegane – debata oksfordzka
    Iwona Banaszek; Lidia Lewandowska
    Szkoła Podstawowa im. S. Moniuszki w Łajskach
  4. „Mój obrońca”
    Martyna Zemła
    Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzezinach
  5. „Jesteśmy dziećmi – mamy swoje prawa”
    Edyta Ufnal
    Przedszkole z Oddziałami Specjalnymi i Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Urszuli Smoczyńskiej w Mińsku- Mazowieckim
  6. „My – dzieci świata”
    Barbara Boniecka
    Szkoła Podstawowa w Ugoszczu
  7. „Relacje w rodzinie najsłynniejszego z czarodziei”
    Karolina Kolasa-Rusek
    Szkoła Podstawowa im. Artura Grottgera w Porębie Wielkiej
  8. „Podróże kształcą”
    Sylwia Tokarz
    Przedszkole Publiczne w Bystrej Podhalańskiej

Wszystkim Nauczycielom serdecznie dziękujemy za ogrom pracy włożonej, zarówno w przeprowadzenie projektu, jak i przygotowanie prac konkursowych. Zapraszamy do dalszej współpracy.

Zobacz również

Jak pomóc dzieciom zabrać głos w sprawie ich przyszłości?

Jak pomóc dzieciom zabrać głos w sprawie ich przyszłości?

Wsłuchując się w dziecięce marzenia, związane z przyszłością, pomagamy najmłodszym w realizacji tych planów. Obowiązkiem rodziców, opiekunów i społeczeństwa jest wspieranie młodych osób, które powinny mieć możliwość nie tylko wyrażania swoich opinii na temat świata, w którym żyją, ale także proponowania zmian.

Więcej
Przyszłość dzieciństwa w zmieniającym się świecie

Przyszłość dzieciństwa w zmieniającym się świecie

Raport UNICEF “The State of the World's Children 2024” to próba odpowiedzi na pytanie, jak zadbać o przyszłość dzieci, w której ich wszystkie prawa będą respektowane. 

Więcej
Debata z okazji 35-lecia Konwencji o prawach dziecka. Wokół zaleceń Komitetu Praw Dziecka dla Polski

Debata z okazji 35-lecia Konwencji o prawach dziecka. Wokół zaleceń Komitetu Praw Dziecka dla Polski

Debata wokół stanu realizacji zaleceń Komitetu Praw Dziecka to wspólne przedsięwzięcie UNICEF Polska, Koalicji Organizacji Pozarządowych monitorujących wdrażanie Konwencji o prawach dziecka w Polsce oraz Rzeczniczki Praw Dziecka.

Więcej