Nasza kampania dotycząca wykluczenia transportowego dzieci i młodzieży w Polsce została doceniona podczas konkursu PR Wings 2025 i uhonorowana aż trzema nagrodami. To dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, jak ważne jest mówienie o problemach, które realnie wpływają na codzienne życie najmłodszych.
Kampania, która ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat wykluczenia transportowego, opiera się na przygotowanym przez nas raporcie „Wykluczenie transportowe dzieci i młodzieży w Polsce”. Ukazując skalę tego zjawiska, nagłaśniając je w mediach i poddając debacie publicznej, dążymy do wywołania realnej zmiany systemowej, aby dostępność publicznego transportu nie ograniczała młodym ludziom możliwości realizowania ich praw. W kampanię włączył się m.in. Robert Lewandowski, Ambasador UNICEF Polska, który w stworzonym przez nas spocie opowiedział, jaki wpływ wykluczenie transportowe miało na jego dzieciństwo.
Zobacz: Robert Lewandowski o wykluczeniu transportowym.
Kampania uhonorowana aż trzema nagrodami PR Wings
Nasze działania zostały docenione podczas konkursu PR Wings, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży komunikacji w Polsce. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk, etyki i profesjonalizmu w public relations. 17 listopada podczas uroczystej gali w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie wręczono 32 statuetki w 28 kategoriach i dwie Nagrody Specjalne SAPR przyznawane kampaniom wyróżniającym się doskonałą strategią i realizacją. Nasza kampania „Raport, który poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci” otrzymała Nagrodę Specjalną SAPR, statuetkę w kategorii Mistrzowska Skuteczność i wyróżnienie w kategorii PR Instytucji Publicznych.
Kampanie oceniało 95-osobowe jury główne oraz 38-osobowe jury Nagrody Specjalnej SAPR, a tegoroczna edycja okazała się rekordowa pod względem liczby zgłoszeń – nasza kampania znalazła się wśród 211 innych.




