Raport, który poruszył Polskę

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.

Nasza kampania dotycząca wykluczenia transportowego dzieci i młodzieży w Polsce została doceniona podczas konkursu PR Wings 2025 i uhonorowana aż trzema nagrodami. To dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, jak ważne jest mówienie o problemach, które realnie wpływają na codzienne życie najmłodszych.

Raport, który poruszył Polskę

Kampania, która ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat wykluczenia transportowego, opiera się na przygotowanym przez nas raporcie „Wykluczenie transportowe dzieci i młodzieży w Polsce”. Ukazując skalę tego zjawiska, nagłaśniając je w mediach i poddając debacie publicznej, dążymy do wywołania realnej zmiany systemowej, aby dostępność publicznego transportu nie ograniczała młodym ludziom możliwości realizowania ich praw. W kampanię włączył się m.in. Robert Lewandowski, Ambasador UNICEF Polska, który w stworzonym przez nas spocie opowiedział, jaki wpływ wykluczenie transportowe miało na jego dzieciństwo.

Zobacz: Robert Lewandowski o wykluczeniu transportowym.

Kampania uhonorowana aż trzema nagrodami PR Wings

Nasze działania zostały docenione podczas konkursu PR Wings, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży komunikacji w Polsce. Jego celem jest promowanie najlepszych praktyk, etyki i profesjonalizmu w public relations. 17 listopada podczas uroczystej gali w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie wręczono 32 statuetki w 28 kategoriach i dwie Nagrody Specjalne SAPR przyznawane kampaniom wyróżniającym się doskonałą strategią i realizacją. Nasza kampania „Raport, który poruszył Polskę – wykluczenie transportowe dzieci” otrzymała Nagrodę Specjalną SAPR, statuetkę w kategorii Mistrzowska Skuteczność i wyróżnienie w kategorii PR Instytucji Publicznych.

Kampania uhonorowana aż trzema nagrodami PR Wings

© fot. Michał Gmitruk Production

Kampanie oceniało 95-osobowe jury główne oraz 38-osobowe jury Nagrody Specjalnej SAPR, a tegoroczna edycja okazała się rekordowa pod względem liczby zgłoszeń – nasza kampania znalazła się wśród 211 innych.  

Dowiedz się więcej o problemie wykluczenia transportowego. 

Zobacz również

Zanim opublikujesz moje zdjęcie – posłuchaj mnie

Zanim opublikujesz moje zdjęcie – posłuchaj mnie

Wizerunek dziecka jest jego dobrem osobistym. To część historii, którą będzie tworzyć przez całe życie. W świecie, w którym zdjęcia pojawiają się w internecie szybciej, niż zdążymy o tym pomyśleć, dzieci stają się bohaterami wirtualnych opowieści pisanych przez dorosłych. Często bez pytania i bez świadomości, co te opowieści dla nich znaczą.

Więcej
W 2025 roku firmy z misją przystąpiły do programu „UNICEF Champion for Children”

W 2025 roku firmy z misją przystąpiły do programu „UNICEF Champion for Children”

W obliczu globalnych kryzysów humanitarnych – wojen, katastrof klimatycznych, migracji i niedoborów podstawowych usług – pomoc organizacji takich jak UNICEF jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek. Program „UNICEF Champion for Children” to systemowe wsparcie biznesu dla dzieci na całym świecie. Łączy realne działania z odpowiedzialnością społeczną i długofalową strategią CSR/ESG. 

Więcej
200 mln dzieci będzie potrzebowało pomocy humanitarnej w 2026 r.

200 mln dzieci będzie potrzebowało pomocy humanitarnej w 2026 r.

Skala nakładających się na siebie kryzysów humanitarnych stale się zwiększa. Rekordowe poziomy osiągają też globalne potrzeby w tym zakresie. 

Więcej