Podsumowanie Gali „Wszystkie Kolory Mody”

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.
warszawa-20140128-294

Wczoraj, w hotelu Sheraton w Warszawie, odbyła się pierwsza charytatywna Gala UNICEF „Wszystkie Kolory Mody”. Świat mody i biznesu połączył siły w walce o lepszą przyszłość dla potrzebujących dzieci. Polscy projektanci: duet BOHOBOCO, Eva Minge Milano, Łukasz Jemioł, duet MUSES Urbańska & Komornicka i Teresa Rosati, a także supermodelka Anja Rubik oraz firma LiLou zaprojektowali szmaciane laleczki, które zlicytowano za 62 tys. złotych. Całkowity dochód z akcji UNICEF przeznaczy na program szczepień dzieci w Sierra Leone.

Koncepcja projektowania i szycia szmacianych laleczek UNICEF narodziła się w 1988 roku we Włoszech. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci na świecie, promowanie wielokulturowości oraz pomoc w pozyskiwaniu funduszy na wsparcie programów szczepień organizowanych przez UNICEF. Kilka lat temu do tego międzynarodowego projektu z powodzeniem włączyły się szkoły w całej Polsce. Teraz dołączyli polscy projektanci i świat biznesu. Bardzo się cieszymy, że znani, polscy projektanci dołączyli do naszej inicjatywy i tym samym stali się częścią UNICEF – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli UNICEF podczas wczorajszej Gali i już wkrótce zapraszamy do wzięcia udziału w aukcji internetowej na Allegro, gdzie każdy może zdobyć specjalnie zaprojektowaną, wyjątkową laleczkę UNICEF.

Zapewnienie dostępu do podstawowych szczepień dla wszystkich dzieci do piątego roku życia to jeden z priorytetów, jakie stawia sobie UNICEF. To najprostsza i jedna z najtańszych interwencji medycznych ratujących życie. UNICEF szacuje, że niemal co drugie dziecko na świecie otrzymuje szczepionki dzięki pracy organizacji.

Organizatorami Gali „Wszystkie Kolory Mody” byli UNICEF, Nowa Scena i hotel Sheraton. 

Dziękujemy Firmie Aram Multimedia za przygotowanie scenografii i nagłośnienia, Panu Adamowi Tyszce za reżyserię światła, a także firmom VIVA SYSTEM (pirotechnika), MOKOTOWSKA MAKE UP ACADEMY (make up), Schwarzkopf Professional (stylizacja włosów), wykonawcom muzycznym (Asi Ash, Adzie Szulc, zespołowi Pectus i Sławkowi Uniatowskiemu), prowadzącym, modelkom oraz wszystkim, którzy zaangażowali się w przygotowanie Gali. Nie sposób ich zliczyć, ale ich wkład jest dla nas namacalnie wielki. Wszyscy zrzekli się swoich honorariów, aby wspólnie pomagać najmłodszym. To dla nas niezbity dowód na to, że w dzisiejszym świecie, organizacja prawdziwie charytatywnej Gali jest jeszcze możliwa.

Zobacz również

200 mln dzieci będzie potrzebowało pomocy humanitarnej w 2026 r.

200 mln dzieci będzie potrzebowało pomocy humanitarnej w 2026 r.

Skala nakładających się na siebie kryzysów humanitarnych stale się zwiększa. Rekordowe poziomy osiągają też globalne potrzeby w tym zakresie. 

Więcej
Zima zagraża dzieciom

Zima zagraża dzieciom

W regionach dotkniętych kryzysami humanitarnymi zima potęguje problemy, z którymi najmłodsi muszą mierzyć się na co dzień. Gdy temperatura spada, sytuacja dramatycznie się pogarsza. 

Więcej
Przemoc, której matki doświadczają ze strony partnerów, ma destrukcyjny wpływ na dzieci

Przemoc, której matki doświadczają ze strony partnerów, ma destrukcyjny wpływ na dzieci

Dane są alarmujące – co czwarte dziecko na świecie, czyli około 610 mln najmłodszych, żyje z matką, która jest ofiarą fizycznej lub seksualnej przemocy ze strony swojego partnera.  

Więcej