Podsumowanie Gali „Wszystkie Kolory Mody”

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.
warszawa-20140128-294

Wczoraj, w hotelu Sheraton w Warszawie, odbyła się pierwsza charytatywna Gala UNICEF „Wszystkie Kolory Mody”. Świat mody i biznesu połączył siły w walce o lepszą przyszłość dla potrzebujących dzieci. Polscy projektanci: duet BOHOBOCO, Eva Minge Milano, Łukasz Jemioł, duet MUSES Urbańska & Komornicka i Teresa Rosati, a także supermodelka Anja Rubik oraz firma LiLou zaprojektowali szmaciane laleczki, które zlicytowano za 62 tys. złotych. Całkowity dochód z akcji UNICEF przeznaczy na program szczepień dzieci w Sierra Leone.

Koncepcja projektowania i szycia szmacianych laleczek UNICEF narodziła się w 1988 roku we Włoszech. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na sytuację dzieci na świecie, promowanie wielokulturowości oraz pomoc w pozyskiwaniu funduszy na wsparcie programów szczepień organizowanych przez UNICEF. Kilka lat temu do tego międzynarodowego projektu z powodzeniem włączyły się szkoły w całej Polsce. Teraz dołączyli polscy projektanci i świat biznesu. Bardzo się cieszymy, że znani, polscy projektanci dołączyli do naszej inicjatywy i tym samym stali się częścią UNICEF – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli UNICEF podczas wczorajszej Gali i już wkrótce zapraszamy do wzięcia udziału w aukcji internetowej na Allegro, gdzie każdy może zdobyć specjalnie zaprojektowaną, wyjątkową laleczkę UNICEF.

Zapewnienie dostępu do podstawowych szczepień dla wszystkich dzieci do piątego roku życia to jeden z priorytetów, jakie stawia sobie UNICEF. To najprostsza i jedna z najtańszych interwencji medycznych ratujących życie. UNICEF szacuje, że niemal co drugie dziecko na świecie otrzymuje szczepionki dzięki pracy organizacji.

Organizatorami Gali „Wszystkie Kolory Mody” byli UNICEF, Nowa Scena i hotel Sheraton. 

Dziękujemy Firmie Aram Multimedia za przygotowanie scenografii i nagłośnienia, Panu Adamowi Tyszce za reżyserię światła, a także firmom VIVA SYSTEM (pirotechnika), MOKOTOWSKA MAKE UP ACADEMY (make up), Schwarzkopf Professional (stylizacja włosów), wykonawcom muzycznym (Asi Ash, Adzie Szulc, zespołowi Pectus i Sławkowi Uniatowskiemu), prowadzącym, modelkom oraz wszystkim, którzy zaangażowali się w przygotowanie Gali. Nie sposób ich zliczyć, ale ich wkład jest dla nas namacalnie wielki. Wszyscy zrzekli się swoich honorariów, aby wspólnie pomagać najmłodszym. To dla nas niezbity dowód na to, że w dzisiejszym świecie, organizacja prawdziwie charytatywnej Gali jest jeszcze możliwa.

Zobacz również

Miesiąc rodzicielstwa. O co chodzi z self-care?

Miesiąc rodzicielstwa. O co chodzi z self-care?

Self-care można tłumaczyć jako dbanie, troskę o siebie lub samoopiekę. Bez względu jaką nazwą się posługujemy, to oznacza ona każdą czynność, którą wykonujemy celowo, aby zadbać o nasze zdrowie psychiczne, emocjonalne i fizyczne. Potrzebuje jej każdy – zarówno rodzic, jak i dziecko. 

Więcej
Miesiąc rodzicielstwa. Proste i skuteczne sposoby na zarządzanie stresem

Miesiąc rodzicielstwa. Proste i skuteczne sposoby na zarządzanie stresem

Bycie rodzicem to istny rollercoaster uczuć - od radości i miłości, przez złość, aż do obojętności. Wychowywaniu towarzyszy także stres związany z ciągłym niedoczasem, godzeniem życia zawodowego z rodzinnym, a także troską o małe pociechy. Jest on jednak nieodłącznym elementem życia i naturalną reakcją organizmu.

Więcej
Rok działalności UNICEF na świecie

Rok działalności UNICEF na świecie

Wielopłaszczyznowy kryzys obserwowany na całym świecie powoduje, że w minionym roku liczba osób wymagających pomocy humanitarnej wzrosła do ok. 274 mln. UNICEF nie ustaje w staraniach o poprawę sytuacji dzieci wszędzie tam, gdzie jest to niezbędne. 

Więcej