Ambasada Dobrej Woli UNICEF rusza z międzynarodowym Digital Fundraising Competition

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.

Warszawa, 17 kwietnia 2019 r. - Ambasada Dobrej Woli UNICEF powstała w styczniu 2019 r., przy wsparciu UNICEF Innovation Fund w Nowym Jorku oraz UNICEF Global Fundraising Innovation Team w Genewie.

Podobnie jak krajowe ambasady promują kulturę, handel oraz naukę danego kraju, Ambasada Dobrej Woli promuje „dobrą wolę w biznesie”, czyli postawę odpowiedzialności wobec społeczeństwa i przyszłych pokoleń.

W ramach tego programu UNICEF Polska organizuje inicjatywy łączące korporacje, firmy i przedsiębiorstwa społeczne, a także media i społeczność akademicką. Wszystko to, aby zwrócić uwagę, iż technologia może i powinna być wykorzystana w dobrym celu.

Pierwsza z inicjatyw – Digital Fundraising Competition rusza już 17 kwietnia. W ramach konkursu UNICEF Polska szuka innowacyjnych rozwiązań, głównie z obszaru AdTech&Marketing, które pomogą organizacji efektywniej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom poszkodowanym na skutek konfliktów zbrojnych i katastrof naturalnych na całym świecie. W jury konkursu zasiądą znani eksperci ze świata technologii i innowacji m.in. Michał Jaskólski (CEO, Morizon), Jowita Michalska (CEO, Digital University) czy Tomasz Rudolf (CEO, The Heart Warsaw).

Ambasada Dobrej Woli to zupełnie nowy koncept pomagania w globalnej strukturze UNICEF. Wierzymy w to, że Polska może wykorzystać swoją regionalną pozycję centrum technologicznego i biznesowego na rzecz opracowywania przełomowych rozwiązań dla dzieci z całego świata. Digital Fundraising Competition to pierwsza inicjatywa, która pomoże nam jeszcze lepiej pozyskiwać środki na pomoc dzieciom, mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

Finał konkursu zaplanowano na 28 maja 2019 r., a wdrożenie rozwiązań wybranych przez jury zostanie dofinansowane przez partnerów Ambasady Dobrej Woli UNICEF. 

W programie Ambasady Dobrej Woli na rok 2019 znajdzie się również akcja „VR na Dzień Dziecka”, „Międzynarodowy hackathon na rzecz dzieci” orazspotkania łączące przedsiębiorstwa społeczne, korporacje i fundusze inwestycyjne.

Każde z wydarzeń, organizowanych w ramach Ambasady Dobrej Woli zwraca uwagę na wykorzystanie technologii dla dobra społeczeństwa, a przede wszystkim dzieci. Chcemy promować działania społeczne prowadzone przez biznes i jednocześnie pokazywać w jaki sposób technologia już teraz zmienia świat, dodaje Marek Krupiński.

Więcej informacji i zgłoszenia do konkursu na stronie www.ambasadadobrejwoli.pl. 

Zobacz również

Wykluczenie transportowe utrudnia polskim dzieciom edukację

Wykluczenie transportowe utrudnia polskim dzieciom edukację

44% młodych osób, które wzięły udział w badaniu UNICEF Polska, dotyczącym wykluczenie transportowego, przyznaje, że kierowało się dostępnością transportu publicznego podczas podejmowania decyzji o wyborze szkoły ponadpodstawowej.

Więcej
Konin z tytułem Miasta Przyjaznego Dzieciom

Konin z tytułem Miasta Przyjaznego Dzieciom

Konin oficjalnie otrzymał tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom UNICEF Polska jako pierwsze miasto w Wielkopolsce i czwarte w kraju. Przynależność do tego wyjątkowego grona samorządów to efekt kilkuletniej pracy i skutecznych działań na rzecz młodych obywateli miasta, ale też zobowiązanie do konsekwentnego wspierania ich potrzeb w przyszłości.  

Więcej
Jak pomóc dzieciom zabrać głos w sprawie ich przyszłości?

Jak pomóc dzieciom zabrać głos w sprawie ich przyszłości?

Wsłuchując się w dziecięce marzenia, związane z przyszłością, pomagamy najmłodszym w realizacji tych planów. Obowiązkiem rodziców, opiekunów i społeczeństwa jest wspieranie młodych osób, które powinny mieć możliwość nie tylko wyrażania swoich opinii na temat świata, w którym żyją, ale także proponowania zmian.

Więcej