Market Data Analyst (IT/digital)

Ten tekst przeczytasz w 4 minuty.

Twoje zadania:

Analityk Danych będzie pracował blisko z działem digital, IT fundraisingu i operacji, wspierając rozwój organizacji pod kątem rozwoju cyfrowego z naciskiem na fundraising poprzez dostarczanie jasnych i użytecznych analiz opartych na danych. Celem osoby zatrudnionej na to stanowisko będzie wsparcie UNICEF Polska w optymalizacji procesów, dzięki dokładnej analityce donor journeys i rozumieniu źródeł przychodów (szczególnie cyfrowych).

Zbieranie danych:

  • Zapewnienie prawidłowego ustawienia śledzenia dla wszystkich eksperymentów, aby zbierać niezbędne dane. Współpraca z deweloperami przy implementacji systemów analitycznych, takich jak Google Tag Manager i Google Analytics.
  • Zapewnienie jakości danych poprzez utrzymanie warstw danych, śledzenie wydarzeń oraz implementację pixel tracking.
  • Codzienna praca w systemie CRM na bazach danych

Projektowanie eksperymentów:

  • Współpraca z zespołem specjalistów fundraisingu i projektantami UI/UX, aby definiować hipotezy eksperymentów i tworzyć odpowiednie KPI i metryki do monitorowania w eksperymentach.
  • Pomoc w ustawianiu testów A/B oraz zapewnianie statystycznej poprawności ich struktury.
  • Definiowanie celów eksperymentów oraz proponowanie standardów i najlepszych praktyk w zakresie monitorowania kampanii.

Wsparcie w optymalizacji cyfrowych ścieżek użytkowników:

  • Współpraca z zespołami w zakresie analizy i raportowania wydajności kampanii fundraisingowych oraz wdrażania najlepszych praktyk analitycznych.
  • Analiza wyników eksperymentów i dostarczanie rekomendacji dotyczących optymalizacji wyników fundraisingowych, w tym raportowanie metryk konwersji, wydajności kampanii oraz analizy cross-channel.
  • udział w procesie rozwoju CRM

Wsparcie w testach A/B i walidacja hipotez eksperymentów:

  • Udzielanie wsparcia w ustawianiu testów A/B poprzez podawanie wskazówek dotyczących rozmiaru próby, czasu trwania testu oraz zapewnianie, że struktura testu jest statystycznie poprawna.
  • Współpraca z zespołem w celu walidacji hipotez eksperymentów oraz identyfikowania trendów w zachowaniach użytkowników, co pomoże w formułowaniu strategii personalizacji i przyszłych eksperymentów.
  • Analiza wyników eksperymentów: pomoc w analizowaniu wyników testów i formułowaniu jasnych rekomendacji, takich jak wdrożenie zmian na stałe, przeprowadzenie dodatkowych testów lub iterowanie niektórych obszarów doświadczenia użytkownika.

Wsparcie projektów analitycznych i wdrożeniowych:

  • Udzielanie wsparcia w implementacji globalnej platformy Google Marketing Platform oraz projektów związanych z zaawansowaną analizą danych (BigQuery, analiza offline, unifikacja danych).
  • Współpraca przy wdrożeniu strategii zarządzania danymi, wizualizacji danych oraz zapewnianiu jakości danych w narzędziach analitycznych.
  • Pomoc w analizie danych, wizualizacji oraz raportowaniu wyników fundraisingowych.
  • Szkolenie wewnętrznych zespołów z zakresu analityki cyfrowej, zbierania danych, wdrażania pixel tracking i wykorzystywania narzędzi analitycznych (Tableau, Power BI, Mixpanel).
  • Rozwiązywanie incydentów technicznych oraz audyty implementacji analitycznych w różnych regionach.

Aplikuj jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Analityka danych, IT, Marketing, Digital Marketing lub pokrewne).
  • Posiadasz minimum 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze analityki cyfrowej, raportowania i integracji danych.
  • Znasz narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Tag Manager, Power BI, Tableau, BigQuery i/lub inne).
  • Masz doświadczenie w pracy z danymi w kontekście fundraisingu cyfrowego oraz optymalizacji ścieżek użytkowników.
  • Znasz przynajmniej jeden język analityczny (np. SQL, Python, R).
  • Potrafisz współpracować w międzynarodowym zespole oraz wewnętrznymi interesariuszami.
  • Posiadasz zdolności komunikacyjne i umiejętność przekazywania wniosków z danych w przystępny sposób.
  • Znasz najlepsze praktyki w zakresie śledzenia kampanii, wdrażania pikseli i tagów.

Oferujemy:

  • Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
  • Dofinansowanie opieki medycznej
  • Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
  • Dodatkowe dni wolne od pracy
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
  • Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00

Zapraszamy do pozostawienia swojego CV w naszej bazie danych. Dokumenty należy wysyłać na adres: praca@unicef.pl w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska. Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za poświęcony czas na przesłanie swojej aplikacji.

W CV prosimy o dodanie informacji:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy UNICEF z siedzibą w Warszawie, przy ul. Powązkowskiej 44 C, 01-797 Warszawa, w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich dodatkowych danych osobowych (tj. danych, które wykraczają poza katalog danych wynikający z Kodeksu Pracy lub innych przepisów prawa) przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy UNICEF z siedzibą w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 44 C, 01-797 Warszawa”.

Jeśli chcesz brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych dodaj następującą formułę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w tym także danych, które wykraczają poza katalog danych wynikający z Kodeksu Pracy lub innych przepisów prawa przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy UNICEF z siedzibą w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 44 C, 01-797 Warszawa również na potrzeby przyszłych rekrutacji”.

Klauzula informacyjna - rekrutacja

Zobacz również

Nowy rok nie przyniósł zmiany dzieciom w Strefie Gazy

Nowy rok nie przyniósł zmiany dzieciom w Strefie Gazy

W pierwszym tygodniu 2025 roku w Strefie Gazy zginęło co najmniej 74 dzieci, które zostały zabite podczas nocnych ataków w Gazie i Khan Younis, a także na południu, w Al Mawasi – w strefie wskazanej jako „bezpieczna”.

Więcej
5 miejsc, gdzie w 2025 r. potrzeby dzieci będą największe

5 miejsc, gdzie w 2025 r. potrzeby dzieci będą największe

Skala potrzeb humanitarnych dzieci osiągnęła historyczne maksimum. Szacujemy, że ponad 210 mln dzieci w 146 krajach i terytoriach będzie potrzebować pomocy humanitarnej w 2025 roku, m.in. w Afganistanie, Sudanie, Demokratycznej Republice Konga, Strefie Gazy i Libanie, gdzie potrzeby są największe.

Więcej
Świat zawodzi dzieci. Rok 2024 był dla nich jednym z najgorszych w historii

Świat zawodzi dzieci. Rok 2024 był dla nich jednym z najgorszych w historii

Wpływ konfliktów zbrojnych na życie dzieci osiągnął w 2024 roku rekordowo niszczycielski poziom. Nigdy wcześniej tak wielu najmłodszych nie mieszkało w strefach działań zbrojnych ani nie zostało przymusowo przesiedlonych.

Więcej