Twoje zadania:
Analityk Danych będzie pracował blisko z działem digital, IT fundraisingu i operacji, wspierając rozwój organizacji pod kątem rozwoju cyfrowego z naciskiem na fundraising poprzez dostarczanie jasnych i użytecznych analiz opartych na danych. Celem osoby zatrudnionej na to stanowisko będzie wsparcie UNICEF Polska w optymalizacji procesów, dzięki dokładnej analityce donor journeys i rozumieniu źródeł przychodów (szczególnie cyfrowych).
Zbieranie danych:
- Zapewnienie prawidłowego ustawienia śledzenia dla wszystkich eksperymentów, aby zbierać niezbędne dane. Współpraca z deweloperami przy implementacji systemów analitycznych, takich jak Google Tag Manager i Google Analytics.
- Zapewnienie jakości danych poprzez utrzymanie warstw danych, śledzenie wydarzeń oraz implementację pixel tracking.
- Codzienna praca w systemie CRM na bazach danych
Projektowanie eksperymentów:
- Współpraca z zespołem specjalistów fundraisingu i projektantami UI/UX, aby definiować hipotezy eksperymentów i tworzyć odpowiednie KPI i metryki do monitorowania w eksperymentach.
- Pomoc w ustawianiu testów A/B oraz zapewnianie statystycznej poprawności ich struktury.
- Definiowanie celów eksperymentów oraz proponowanie standardów i najlepszych praktyk w zakresie monitorowania kampanii.
Wsparcie w optymalizacji cyfrowych ścieżek użytkowników:
- Współpraca z zespołami w zakresie analizy i raportowania wydajności kampanii fundraisingowych oraz wdrażania najlepszych praktyk analitycznych.
- Analiza wyników eksperymentów i dostarczanie rekomendacji dotyczących optymalizacji wyników fundraisingowych, w tym raportowanie metryk konwersji, wydajności kampanii oraz analizy cross-channel.
- udział w procesie rozwoju CRM
Wsparcie w testach A/B i walidacja hipotez eksperymentów:
- Udzielanie wsparcia w ustawianiu testów A/B poprzez podawanie wskazówek dotyczących rozmiaru próby, czasu trwania testu oraz zapewnianie, że struktura testu jest statystycznie poprawna.
- Współpraca z zespołem w celu walidacji hipotez eksperymentów oraz identyfikowania trendów w zachowaniach użytkowników, co pomoże w formułowaniu strategii personalizacji i przyszłych eksperymentów.
- Analiza wyników eksperymentów: pomoc w analizowaniu wyników testów i formułowaniu jasnych rekomendacji, takich jak wdrożenie zmian na stałe, przeprowadzenie dodatkowych testów lub iterowanie niektórych obszarów doświadczenia użytkownika.
Wsparcie projektów analitycznych i wdrożeniowych:
- Udzielanie wsparcia w implementacji globalnej platformy Google Marketing Platform oraz projektów związanych z zaawansowaną analizą danych (BigQuery, analiza offline, unifikacja danych).
- Współpraca przy wdrożeniu strategii zarządzania danymi, wizualizacji danych oraz zapewnianiu jakości danych w narzędziach analitycznych.
- Pomoc w analizie danych, wizualizacji oraz raportowaniu wyników fundraisingowych.
- Szkolenie wewnętrznych zespołów z zakresu analityki cyfrowej, zbierania danych, wdrażania pixel tracking i wykorzystywania narzędzi analitycznych (Tableau, Power BI, Mixpanel).
- Rozwiązywanie incydentów technicznych oraz audyty implementacji analitycznych w różnych regionach.
Aplikuj jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Analityka danych, IT, Marketing, Digital Marketing lub pokrewne).
- Posiadasz minimum 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze analityki cyfrowej, raportowania i integracji danych.
- Znasz narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Tag Manager, Power BI, Tableau, BigQuery i/lub inne).
- Masz doświadczenie w pracy z danymi w kontekście fundraisingu cyfrowego oraz optymalizacji ścieżek użytkowników.
- Znasz przynajmniej jeden język analityczny (np. SQL, Python, R).
- Potrafisz współpracować w międzynarodowym zespole oraz wewnętrznymi interesariuszami.
- Posiadasz zdolności komunikacyjne i umiejętność przekazywania wniosków z danych w przystępny sposób.
- Znasz najlepsze praktyki w zakresie śledzenia kampanii, wdrażania pikseli i tagów.
Oferujemy:
- Współpracę z globalnym liderem niosącym pomoc dzieciom i młodzieży
- Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
- Dofinansowanie opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z bezpłatnej nauki lub doskonalenia języka angielskiego
- Dodatkowe dni wolne od pracy
- Pracę w modelu hybrydowym
- Pracę w przyjaznym biurze na warszawskim Żoliborzu
- Możliwość rozpoczęcia pracy między 8:00 a 10:00
Zapraszamy do pozostawienia swojego CV w naszej bazie danych. Dokumenty należy wysyłać na adres: praca@unicef.pl w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska. Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za poświęcony czas na przesłanie swojej aplikacji.
W CV prosimy o dodanie informacji:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy UNICEF z siedzibą w Warszawie, przy ul. Powązkowskiej 44 C, 01-797 Warszawa, w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich dodatkowych danych osobowych (tj. danych, które wykraczają poza katalog danych wynikający z Kodeksu Pracy lub innych przepisów prawa) przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy UNICEF z siedzibą w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 44 C, 01-797 Warszawa”.
Jeśli chcesz brać udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych dodaj następującą formułę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w tym także danych, które wykraczają poza katalog danych wynikający z Kodeksu Pracy lub innych przepisów prawa przez Stowarzyszenie Polski Komitet Narodowy UNICEF z siedzibą w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 44 C, 01-797 Warszawa również na potrzeby przyszłych rekrutacji”.