Część firm wspiera wybrane obszary działania UNICEF. Tak jest z Fundacją H&M, która od lat finansuje programy rozwoju wczesnego dzieciństwa.
W ramach współpracy z UNICEF Fundacja H&M zobowiązała się do wspierania programów rozwoju wczesnego dzieciństwa (ECD) UNICEF kwotą około 13,5 mln dolarów.
Ta hojna darowizna umożliwia UNICEF walkę z nierównościami i daje najmłodszym szansę na rozwój swojego talentu.
W październiku 2016 r. UNICEF i Fundacja H&M rozpoczęły kampanię „UNI_FORM”, podkreślającą znaczenie wczesnego rozwoju dzieci. W jej ramach stworzono interaktywną, cyfrową kurtkę, która symbolizowała prawo każdego dziecka do jak najlepszego startu w życiu oraz była dla rodziców narzędziem do wspierania procesu poznawania świata przez dzieci. Cyfrowa kurtka zapewniała innowacyjne, dostosowane do wieku zabawy, które pomagały rozwijać mózg we wczesnym dzieciństwie.
W maju 2017 r. Fundacja H&M i UNICEF odnowiły wzajemne zobowiązanie do poprawy wczesnego rozwoju dzieci. Zgodnie z nową umową Fundacja zainwestuje około 6,5 mln dolarów w programy rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym, pomagając dotrzeć do ponad 145 tys. z nich, ich rodziców, nauczycieli i osób decyzyjnych w Timorze Wschodnim, Egipcie, Mali i Wietnamie.
Nowa współpraca na lata 2017-2020 – „Stronger Individuals, Stronger Societes”: ma na celu wzmocnienie systemów ECD i umożliwienie ich przyszłej rozbudowy.