ICT Poland pokazało, że współpraca z UNICEF nie ogranicza się do działań w odległych krajach. W to partnerstwo udało się znakomicie włączyć także działalność edukacyjną w Polsce.
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od 2009 roku wspiera UNICEF Polska, przekazując środki finansowe na programy pomocy dzieciom w krajach rozwijających się oraz wspierając projekt edukacyjny UNICEF „Wszystkie Kolory Świata”.
Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF. W 2022/2023 r. jest to program ochrony szczepień prowadzonych przez UNICEF w najuboższych kraj świata.
Projekt edukacyjny „Wszystkie Kolory Świata” polega na szyciu charytatywnych, szmacianych laleczek, które symbolizują pomoc dzieciom w krajach rozwijających się. Celem projektu jest zwiększenie świadomości uczniów na temat sytuacji dzieci w różnych regionach świata, zapoznanie ich z działalnością UNICEF oraz uwrażliwienie na problemy rówieśników mieszkających w krajach globalnego Południa. Uszyte przez uczniów laleczki, pochodzące z różnych krajów świata, wystawiane są w placówkach podczas specjalnych imprez, a zaproszeni do szkoły goście mogą wówczas przekazać darowiznę na rzecz UNICEF. Zebrane w ten sposób fundusze przeznaczane są na realizację kampanii szczepień dzieci w najuboższych regionach świata.
W Polsce projekt „Wszystkie Kolory Świata” realizowany jest od 2011 r. Do tej pory odbyło się sześć edycji projektu, z czego marka Foxy wsparła organizację pięciu w latach 2011 – 2019. Dzięki zaangażowaniu szkół i przedszkoli w Polsce, przez sześć edycji kampanii zebrano ponad 3,7 miliona złotych, które UNICEF przeznaczył na ratowanie życia dzieci.