L’occitane

loccitane.jpg

W listopadzie 2018 roku rozpoczęła się globalna kampania „Dołącz do nas i pomóż 1,7 miliona dzieci walczyć ze ślepotą”.

Takim hasłem skierowanym do polskich konsumentów marka L’OCCITANE rozpoczęła akcję wsparcia UNICEF w suplementacji dzieci witaminą A. Od listopada do końca roku z każdego sprzedanego Kremu do Rąk z Masłem Shea (75 ml i 150 ml) L’OCCITANE przekazało UNICEF 1 euro na ten cel.

Cel akcji był bardzo prosty - do roku 2019 uchronić 1,7 miliona dzieci przed utratą wzroku. L’OCCITANE wspiera UNICEF w zapewnianiu suplementów witaminy A dzieciom w trzech krajach: Boliwii, Mjanmie (Birmie) i Papui-Nowej Gwinei.
Odkąd dwadzieścia lat temu Olivier Baussan, założyciel L’OCCITANE po raz pierwszy zdecydował się na umieszczenie napisów w alfabecie Braille’a na etykietach produktów, marka wspiera osoby niedowidzące i niewidome. Od 2000 roku L’OCCITANE zapewniło dostęp do opieki medycznej wielu potrzebującym z wadami wzroku.

Zobacz również

UNICEF Polska - Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

List Dyrektora Generalnego UNICEF Polska do Kadry Pedagogicznej

Więcej
UNICEF Polska - brak dostępu do nauki zdalnej

Raport UNICEF: Co najmniej 1/3 uczniów na świecie nie ma dostępu do nauki zdalnej podczas zamknięcia szkół z powodu COVID-19

Co najmniej jedna trzecia uczniów na świecie - 463 mln dzieci - nie miała dostępu do nauki zdalnej w czasie zamknięcia szkół z powodu pandemii.

Więcej
UNICEF Polska - Edukacja w niebezpieczeństwie

Edukacja w niebezpieczeństwie w Zachodniej i Środkowej Afryce

Podczas gdy ataki na placówki wojskowe są relatywnie częste w Zachodniej i Środkowej Afryce, do niedawna szkoły nie były na celowniku.

Więcej