W listopadzie 2018 roku rozpoczęła się globalna kampania „Dołącz do nas i pomóż 1,7 miliona dzieci walczyć ze ślepotą”.
Takim hasłem skierowanym do polskich konsumentów marka L’OCCITANE rozpoczęła akcję wsparcia UNICEF w suplementacji dzieci witaminą A. Od listopada do końca roku z każdego sprzedanego Kremu do Rąk z Masłem Shea (75 ml i 150 ml) L’OCCITANE przekazało UNICEF 1 euro na ten cel.
Cel akcji był bardzo prosty - do roku 2019 uchronić 1,7 miliona dzieci przed utratą wzroku. L’OCCITANE wspiera UNICEF w zapewnianiu suplementów witaminy A dzieciom w trzech krajach: Boliwii, Mjanmie (Birmie) i Papui-Nowej Gwinei.
Odkąd dwadzieścia lat temu Olivier Baussan, założyciel L’OCCITANE po raz pierwszy zdecydował się na umieszczenie napisów w alfabecie Braille’a na etykietach produktów, marka wspiera osoby niedowidzące i niewidome. Od 2000 roku L’OCCITANE zapewniło dostęp do opieki medycznej wielu potrzebującym z wadami wzroku.