L’occitane

loccitane.jpg

W listopadzie 2018 roku rozpoczęła się globalna kampania „Dołącz do nas i pomóż 1,7 miliona dzieci walczyć ze ślepotą”.

Takim hasłem skierowanym do polskich konsumentów marka L’OCCITANE rozpoczęła akcję wsparcia UNICEF w suplementacji dzieci witaminą A. Od listopada do końca roku z każdego sprzedanego Kremu do Rąk z Masłem Shea (75 ml i 150 ml) L’OCCITANE przekazało UNICEF 1 euro na ten cel.

Cel akcji był bardzo prosty - do roku 2019 uchronić 1,7 miliona dzieci przed utratą wzroku. L’OCCITANE wspiera UNICEF w zapewnianiu suplementów witaminy A dzieciom w trzech krajach: Boliwii, Mjanmie (Birmie) i Papui-Nowej Gwinei.
Odkąd dwadzieścia lat temu Olivier Baussan, założyciel L’OCCITANE po raz pierwszy zdecydował się na umieszczenie napisów w alfabecie Braille’a na etykietach produktów, marka wspiera osoby niedowidzące i niewidome. Od 2000 roku L’OCCITANE zapewniło dostęp do opieki medycznej wielu potrzebującym z wadami wzroku.

Zobacz również

Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”

Zapoznaj się z raportem dotyczącym dobroczynności!

Raport jest próbą podsumowania, co motywuje Polaków do pomagania innym, a co może być barierą.

Więcej
UNICEF Polska|Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

14 października to święto wszystkich pracujących z dziećmi i młodzieżą.

Więcej
Henrietta Fore, Dyrektor Generalna UNICEF

Pięć szans, które musimy wykorzystać dla dobra dzieci

List otwarty Henrietty Fore, Dyrektor Generalnej UNICEF

Więcej