Louis Vuitton

louis-vuitton.jpg

Siłą każdej marki są jej klienci. Zaangażowanie w nich akcje to nie tylko wymierne wsparcie programów UNICEF, ale także nawiązywanie więzi poprzez wspólne pomaganie w słusznej sprawie.

Partnerstwo UNICEF z marką Louis Vuitton rozpoczęło się w styczniu 2016 r. Tylko w tym jednym roku zebrano 2,5 mln dolarów na cele humanitarne.

We wrześniu 2017 roku w sklepach na całym świecie pojawiła się specjalna kolekcja biżuterii z kłódkami (naszyjniki i bransoletki). W ramach akcji „#makeapromise” z każdej sprzedanej bransoletki firma przekazywała 200 dolarów na konto UNICEF. Akcja Luis Vuitton odbiła się głośnym echem w całym świecie mody, także ze względu na bardzo aktywne zaangażowanie w akcje znanych osób, w tym m.in. Ambasadorki Dobrej Woli UNICEF, aktorki i piosenkarki Seleny Gomez, piosenkarki Mariah Carey czy też modelki Mirandy Kerr.

Kupując bransoletki Silver Lockit Color, klienci LV dostarczyli kluczowe fundusze na programy UNICEF skierowane do ponad 9 mln dzieci w Syrii i sąsiednich krajach.

Zobacz również

UNICEF Polska Konwencja o Prawach Dziecka

Petycja ws. ratyfikacji przez Polskę III Protokołu Fakultatywnego do Konwencji o Prawach Dziecka.

Ratyfikacja dokumentu pozwoli urealnić ochronę wynikającą z Konwencji o Prawach Dziecka. 

Więcej
UNICEF Polska - Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

List Dyrektora Generalnego UNICEF Polska do Kadry Pedagogicznej

Więcej
UNICEF Polska - brak dostępu do nauki zdalnej

Raport UNICEF: Co najmniej 1/3 uczniów na świecie nie ma dostępu do nauki zdalnej podczas zamknięcia szkół z powodu COVID-19

Co najmniej jedna trzecia uczniów na świecie - 463 mln dzieci - nie miała dostępu do nauki zdalnej w czasie zamknięcia szkół z powodu pandemii.

Więcej