Siłą każdej marki są jej klienci. Zaangażowanie w nich akcje to nie tylko wymierne wsparcie programów UNICEF, ale także nawiązywanie więzi poprzez wspólne pomaganie w słusznej sprawie.
Partnerstwo UNICEF z marką Louis Vuitton rozpoczęło się w styczniu 2016 r. Tylko w tym jednym roku zebrano 2,5 mln dolarów na cele humanitarne.
We wrześniu 2017 roku w sklepach na całym świecie pojawiła się specjalna kolekcja biżuterii z kłódkami (naszyjniki i bransoletki). W ramach akcji „#makeapromise” z każdej sprzedanej bransoletki firma przekazywała 200 dolarów na konto UNICEF. Akcja Luis Vuitton odbiła się głośnym echem w całym świecie mody, także ze względu na bardzo aktywne zaangażowanie w akcje znanych osób, w tym m.in. Ambasadorki Dobrej Woli UNICEF, aktorki i piosenkarki Seleny Gomez, piosenkarki Mariah Carey czy też modelki Mirandy Kerr.
Kupując bransoletki Silver Lockit Color, klienci LV dostarczyli kluczowe fundusze na programy UNICEF skierowane do ponad 9 mln dzieci w Syrii i sąsiednich krajach.