St. Majewski

majewski.jpg

Jak firma z branży papierniczej może sprawić, że polskie dzieci i ich rodzice pomogą potrzebującym rówieśnikom na całym świecie?

UNICEF i St. Majewski, producent kultowych kredek Bambino oraz artykułów papierniczych Unipap, połączyli siły w działaniach na rzecz dzieci. W 2015 roku do sklepów w całej Polsce trafiła seria produktów Bambino i Unipap z logo UNICEF.

Często rozpoznawalne lokalne marki pojawiają się obok logo największej organizacji humanitarnej pomagającej dzieciom. Tak stało się w przypadku współpracy UNICEF i firmy St. Majewski. Każdy, kto zdecydował się na zakup kredek Bambino i innych produktów z logo UNICEF wsparł programy pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie, między innymi projekty edukacyjne. W ramach współpracy firma przekazała 7% ze sprzedaży każdego produktu z logo UNICEF.

Inauguracji sprzedaży produktów z logo UNICEF towarzyszył wyjątkowy konkurs pod hasłem „Razem idziemy do szkoły”, adresowany do kupujących wyprawkę szkolną z logo UNICEF w sklepach sieci Biedronka. Osoby, które kupiły produkt z logo UNICEF mogły przygotować pracę plastyczną pt. „Mój rówieśnik na drugim końcu świata”. Z wybranych prac, powstał specjalny charytatywny kalendarz na rok 2016, dystrybuowany w sieci sklepów Biedronka.

Zobacz również

UNICEF Polska Konwencja o Prawach Dziecka

Petycja ws. ratyfikacji przez Polskę III Protokołu Fakultatywnego do Konwencji o Prawach Dziecka.

Ratyfikacja dokumentu pozwoli urealnić ochronę wynikającą z Konwencji o Prawach Dziecka. 

Więcej
UNICEF Polska - Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

List Dyrektora Generalnego UNICEF Polska do Kadry Pedagogicznej

Więcej
UNICEF Polska - brak dostępu do nauki zdalnej

Raport UNICEF: Co najmniej 1/3 uczniów na świecie nie ma dostępu do nauki zdalnej podczas zamknięcia szkół z powodu COVID-19

Co najmniej jedna trzecia uczniów na świecie - 463 mln dzieci - nie miała dostępu do nauki zdalnej w czasie zamknięcia szkół z powodu pandemii.

Więcej