St. Majewski

majewski.jpg

Jak firma z branży papierniczej może sprawić, że polskie dzieci i ich rodzice pomogą potrzebującym rówieśnikom na całym świecie?

UNICEF i St. Majewski, producent kultowych kredek Bambino oraz artykułów papierniczych Unipap, połączyli siły w działaniach na rzecz dzieci. W 2015 roku do sklepów w całej Polsce trafiła seria produktów Bambino i Unipap z logo UNICEF.

Często rozpoznawalne lokalne marki pojawiają się obok logo największej organizacji humanitarnej pomagającej dzieciom. Tak stało się w przypadku współpracy UNICEF i firmy St. Majewski. Każdy, kto zdecydował się na zakup kredek Bambino i innych produktów z logo UNICEF wsparł programy pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie, między innymi projekty edukacyjne. W ramach współpracy firma przekazała 7% ze sprzedaży każdego produktu z logo UNICEF.

Inauguracji sprzedaży produktów z logo UNICEF towarzyszył wyjątkowy konkurs pod hasłem „Razem idziemy do szkoły”, adresowany do kupujących wyprawkę szkolną z logo UNICEF w sklepach sieci Biedronka. Osoby, które kupiły produkt z logo UNICEF mogły przygotować pracę plastyczną pt. „Mój rówieśnik na drugim końcu świata”. Z wybranych prac, powstał specjalny charytatywny kalendarz na rok 2016, dystrybuowany w sieci sklepów Biedronka.

Zobacz również

Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”

Zapoznaj się z raportem dotyczącym dobroczynności!

Raport jest próbą podsumowania, co motywuje Polaków do pomagania innym, a co może być barierą.

Więcej
UNICEF Polska|Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

14 października to święto wszystkich pracujących z dziećmi i młodzieżą.

Więcej
Henrietta Fore, Dyrektor Generalna UNICEF

Pięć szans, które musimy wykorzystać dla dobra dzieci

List otwarty Henrietty Fore, Dyrektor Generalnej UNICEF

Więcej