Wella

wella.jpg

Partnerstwo z UNICEF to nie tylko darowizna. Firma Coty, oprócz pieniędzy, przekazuje coś bardzo cennego – umiejętności na całe życie.

W 2011 r. UNICEF UK rozpoczął długoterminowe partnerstwo z marką Wella. Jego celem jest zmiana życia najbardziej zagrożonych młodych ludzi poprzez edukację w zakresie fryzjerskich szkoleń zawodowych, a także wsparcie ochrony dzieci przed przemocą i nadużyciami.

Program swoim zasięgiem objął nastolatków z Brazylii, Rumunii, Wietnamu i ostatnio także Kambodży. W ciągu ostatnich 7 lat wspólnie przekazaliśmy ponad 44 tys. młodym ludziom i ich rodzinom możliwość rozwoju ich talentu. Obecnie program koncentruje się na działaniach w Kambodży, gdzie dzięki współpracy z UNICEF Kambodża i lokalnymi partnerami, cykliczne wsparcie otrzymuje 800 młodych ludzi znajdujących się w trudnej sytuacji. Kolejnych 2,7 tys. osób korzysta również z  programu, w ramach którego identyfikuje się i wspiera dzieci będące ofiarami zaniedbań, nadużyć, handlu ludźmi i innych form wykorzystywania.

Projekt „Wella-UNICEF Making Waves” oferuje także fryzjerom Wella możliwość podzielenia się swoją kreatywnością i pasją do włosów z młodymi ludźmi poprzez dwutygodniowy program mentorski. Nabywając kluczowe umiejętności fryzjerskie uczniowie mają szansę poprawić swoje perspektywy zawodowe.

Zobacz również

Raport „DOBROCZYNNOŚĆ. Zdaniem Polek i Polaków, co zachęca, a co jest barierą”

Zapoznaj się z raportem dotyczącym dobroczynności!

Raport jest próbą podsumowania, co motywuje Polaków do pomagania innym, a co może być barierą.

Więcej
UNICEF Polska|Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

Życzenia z okazji Dnia Nauczyciela

14 października to święto wszystkich pracujących z dziećmi i młodzieżą.

Więcej
Henrietta Fore, Dyrektor Generalna UNICEF

Pięć szans, które musimy wykorzystać dla dobra dzieci

List otwarty Henrietty Fore, Dyrektor Generalnej UNICEF

Więcej