Cisowianka wspiera UNICEF

Ten tekst przeczytasz w 3 minuty.
UNI182810

Pod koniec ubiegłego roku Polskie Zdroje Sp. z o.o. oraz UNICEF Polska podpisały umowę o współpracy, w ramach której marka Cisowianka w 2016 roku wesprze finansowo projekty wodne UNICEF prowadzone w krajach rozwijających się.

Powszechny dostęp do czystej wody do picia jest fundamentalną potrzebą i prawem człowieka.

Niestety, nadal wiele osób cierpi z powodu chorób powodowanych brakiem wody lub jej złą jakością. UNICEF działa w ponad 100 krajach na całym świecie budując i udoskonalając źródła wody pitnej i sanitariaty w szkołach i lokalnych społecznościach, a także promując odpowiednią higienę. Szczególnie ważne są działania prowadzone podczas sytuacji kryzysowych, kiedy brak wody do picia  lub jej zanieczyszczenie to poważne zagrożenie dla życia.

UNICEF prowadzi swoje działania wyłącznie dzięki wsparciu darczyńców, między innymi  partnerów korporacyjnych. Pracujemy ze  znanymi markami globalnymi  i liderami na lokalnych rykach – firmami, które odpowiedzialność społeczną wpisują w swoją strategię. – Mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. – Bardzo się cieszymy z rozpoczęcia współpracy z Cisowianką, marką z wieloletnią historią, kładącą nacisk na jakość produktów oraz zaangażowaną w działania społeczne zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Polskie Zdroje Sp. z o.o. dołączyły do międzynarodowego grona firm wspierających działania UNICEF.

Woda – jej jakość, sposób pozyskania, przechowywania i transportu – stanowi filozofię działania firmy. Firma stale pracuje nad udoskonaleniem wydobycia wody i jej przechowywania tak aby zachować jej stworzone przez naturę właściwości. Wszystko to dla klientów, którzy mogą cieszyć się bezpiecznym i zdrowym produktem.

Mając na uwadze zwiększenie dostępu do czystej i dobrej jakości wody dla ludzi na całym świecie, a szczególnie dzieci, właściciele marki Cisowianka postanowili włączyć się w działania UNICEF. Mamy nadzieję, że dzięki przekazanemu wsparciu finansowemu przyczynimy się do ratowania i poprawy jakości życia dzieci w najbiedniejszych regionach świata, tam gdzie dostęp do wody pitnej jest bardzo utrudniony. – mówi Agata Berndt, PR Manager Polskich Zdrojów – Polacy zawsze byli narodem wrażliwym na krzywdę drugiego człowieka. My jako marka identyfikujemy się z naszymi narodowymi wartościami dlatego też zdecydowaliśmy się podpisać umowę z UNICEF, który od lat niesie pomoc ludziom potrzebującym na całym świecie i ma w tym ogromne doświadczenie.

Cisowianka_kontra

Od stycznia do czerwca 2016 roku na rynek zostaną wprowadzone butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na rzecz programów zapewniających dostęp do czystej wody pitnej. Na specjalnie uruchomionej stronie internetowej http://www.cisowianka.pl/unicef/ każdy będzie mógł sprawdzić, jaka kwota już została pozyskana.

Współpraca z UNICEF jest kontynuacją działalności charytatywnej Cisowianki. W latach 2008 - 2013 marka wspierała Polską Akcję Humanitarną w budowaniu studni w Sudanie.

Działając z UNICEF marka chce pomóc w uzyskiwaniu dostępu do wody w innych rejonach Afryki i Świata. Ważny dla nas jest też fakt, iż w centrum działań UNICEF są dzieci, dla których brak sprawdzonej wody jest najbardziej niebezpieczny.

Zapraszamy na stronę http://www.cisowianka.pl/unicef/ , gdzie można znaleźć więcej informacji na temat tej współpracy.

Zobacz również

Co 6 młoda osoba w Polsce jest zagrożona wykluczeniem transportowym

Co 6 młoda osoba w Polsce jest zagrożona wykluczeniem transportowym

W Polsce 14% dzieci i młodzieży w wieku od 12 do 19 lat jest zagrożonych wykluczeniem transportowym – wynika z raportu „Wykluczenie transportowe dzieci i młodzieży w Polsce”, przygotowanego przez UNICEF Polska i zaprezentowanego 16 października w Centrum Prasowym PAP. v

Więcej
Iga Świątek wspiera działania UNICEF Polska na rzecz zdrowia psychicznego dzieci

Iga Świątek wspiera działania UNICEF Polska na rzecz zdrowia psychicznego dzieci

10 października 2024, z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, Iga Świątek ogłosiła wsparcie dla UNICEF Polska, przekazując naszej organizacji 200 tys. złotych na programy wspierające zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży.  

Więcej
Ponad 370 milionów dziewcząt i kobiet na świecie doświadczyło przemocy seksualnej w dzieciństwie

Ponad 370 milionów dziewcząt i kobiet na świecie doświadczyło przemocy seksualnej w dzieciństwie

Przemoc seksualna wobec dzieci to problem globalny, który nie zna granic – geograficznych, kulturowych czy ekonomicznych. Z najnowszych danych UNICEF wynika, że jedna na osiem dziewcząt i kobiet doświadczyła gwałtu lub napaści na tle seksualnym przed ukończeniem 18. roku życia.

Więcej