MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.
MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

© UNICEF/Dejongh

Polska marka modowa MISBHV kontynuuje udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Firma przekaże UNICEF Polska środki finansowe, dzięki którym organizacja będzie mogła kontynuować swoją misję pomocy dzieciom na świecie.

Firma MISBHV po raz pierwszy dołączyła do „Przyjaciół UNICEF” w grudniu 2020 r. Od tego czasu marka mocno wspiera działania UNICEF. Dzięki środkom finansowym pozyskanym od naszych partnerów biznesowych, między innymi od firmy MISBHV, zostały wsparte programy edukacyjne, wodno-sanitarne (WASH), jak również program leczenia ciężkiego ostrego niedożywienia u dzieci. Teraz, ponownie łącząc siły, wsparcie dotrze do jeszcze większej liczby najmłodszych.

Kontynuacja współpracy z nami to sygnał, że działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na stałe wpisały się w działalność firmy MISBHV. To także przykład dobrych relacji partnerskich z organizacją pomocową, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.  

Oprócz środków finansowych przekazanych w ramach programu „Przyjaciel UNICEF”, firma MISBHV – dzięki wsparciu swoich klientów – wzięła także udział w akcji UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”. MISBHV przekazało fundusze na zakup trzydziestu apteczek pierwszej pomocy, szesnastu zestawów do walki z niedożywieniem oraz siedmiu „szkół w pudełku”, z których skorzysta nawet 280 uczniów. To realna pomoc, która da najmłodszym szansę na lepszą przyszłość.

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Dzięki wsparciu darczyńców biznesowych takich jak MISBHV, organizacja może ratować zdrowie i życie najmłodszych. W 2022 r. organizacja planuje dotrzeć z pomocą do 327 mln ludzi, w tym 177 mln dzieci.

Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. 

***

O MISBHV

MISBHV to polska marka modowa założona przez Natalię Maczek i Tomka Wirskiego. Od 2015 roku reprezentuje kraj na nowojorskim i paryskim tygodniu mody oraz w najbardziej prestiżowych sklepach świata, współpracując z plejadą rodzimych artystów - m.in. Rosławem Szaybo, Rafałem Olbińskim czy Sławomirem Pawszakiem.

Zobacz również

Przemoc, której matki doświadczają ze strony partnerów, ma destrukcyjny wpływ na dzieci

Przemoc, której matki doświadczają ze strony partnerów, ma destrukcyjny wpływ na dzieci

Dane są alarmujące – co czwarte dziecko na świecie, czyli około 610 mln najmłodszych, żyje z matką, która jest ofiarą fizycznej lub seksualnej przemocy ze strony swojego partnera.  

Więcej
Globalne cięcia finansowania zagrażają postępom w walce z HIV

Globalne cięcia finansowania zagrażają postępom w walce z HIV

1 grudnia obchodzimy Światowy Dzień Walki z AIDS. Mimo postępów, jakie przez dziesięciolecia wypracowano w walce z tą chorobą, cięcia w globalnym finansowaniu narażają dzieci na zwiększoną liczbę zakażeń i zgonów.

Więcej
Jak pomagamy dzieciom w Afganistanie kontynuować naukę zimą

Jak pomagamy dzieciom w Afganistanie kontynuować naukę zimą

Zima w Afganistanie jest długa i surowa, zwłaszcza w górach i na północy, gdzie obficie pada śnieg, a temperatury mogą spadać nawet do -20°C. Nauka w takich warunkach jest niezwykle trudna, dlatego UNICEF dostarczył specjalnie izolowane, ocieplane namioty, które umożliwiają dzieciom kontynuację edukacji w zimowych miesiącach.  

Więcej