MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.
MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

© UNICEF/Dejongh

Polska marka modowa MISBHV kontynuuje udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Firma przekaże UNICEF Polska środki finansowe, dzięki którym organizacja będzie mogła kontynuować swoją misję pomocy dzieciom na świecie.

Firma MISBHV po raz pierwszy dołączyła do „Przyjaciół UNICEF” w grudniu 2020 r. Od tego czasu marka mocno wspiera działania UNICEF. Dzięki środkom finansowym pozyskanym od naszych partnerów biznesowych, między innymi od firmy MISBHV, zostały wsparte programy edukacyjne, wodno-sanitarne (WASH), jak również program leczenia ciężkiego ostrego niedożywienia u dzieci. Teraz, ponownie łącząc siły, wsparcie dotrze do jeszcze większej liczby najmłodszych.

Kontynuacja współpracy z nami to sygnał, że działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na stałe wpisały się w działalność firmy MISBHV. To także przykład dobrych relacji partnerskich z organizacją pomocową, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.  

Oprócz środków finansowych przekazanych w ramach programu „Przyjaciel UNICEF”, firma MISBHV – dzięki wsparciu swoich klientów – wzięła także udział w akcji UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”. MISBHV przekazało fundusze na zakup trzydziestu apteczek pierwszej pomocy, szesnastu zestawów do walki z niedożywieniem oraz siedmiu „szkół w pudełku”, z których skorzysta nawet 280 uczniów. To realna pomoc, która da najmłodszym szansę na lepszą przyszłość.

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Dzięki wsparciu darczyńców biznesowych takich jak MISBHV, organizacja może ratować zdrowie i życie najmłodszych. W 2022 r. organizacja planuje dotrzeć z pomocą do 327 mln ludzi, w tym 177 mln dzieci.

Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. 

***

O MISBHV

MISBHV to polska marka modowa założona przez Natalię Maczek i Tomka Wirskiego. Od 2015 roku reprezentuje kraj na nowojorskim i paryskim tygodniu mody oraz w najbardziej prestiżowych sklepach świata, współpracując z plejadą rodzimych artystów - m.in. Rosławem Szaybo, Rafałem Olbińskim czy Sławomirem Pawszakiem.

Zobacz również

Polio zagraża dzieciom w Strefie Gazy. Ruszyła kampania szczepień UNICEF.

Polio zagraża dzieciom w Strefie Gazy. Ruszyła kampania szczepień UNICEF.

Wirus polio typu 2 został wykryty w Strefie Gazy w lipcu 2024 roku. Spowodowało to konieczność uruchomienia pilnej kampanii szczepień prowadzonej przez UNICEF, WHO, UNRWA i partnerów. Jej celem jest zaszczepienie ponad 640 tys. dzieci poniżej dziesiątego roku życia.  

Więcej
9 miejsc, w których kryzysy humanitarne utrudniają dzieciom edukację

9 miejsc, w których kryzysy humanitarne utrudniają dzieciom edukację

W obliczu kryzysów humanitarnych edukacja jest dla dzieci szansą na normalną przyszłość. Zachowanie ciągłości nauki musi zawsze być priorytetem, ale niestety szacuje się, że na całym świecie 224 mln najmłodszych wymaga pilnego wsparcia edukacyjnego.

Więcej
Powstał Zespół ds. Partycypacji Dzieci i Młodzieży, wspólna inicjatywa RPD i UNICEF Polska

Nic o nas bez nas. Powstał Zespół ds. Partycypacji Dzieci i Młodzieży, wspólna inicjatywa RPD i UNICEF Polska

26 sierpnia w Biurze Rzeczniczki Praw Dziecka zostanie uroczyście zainaugurowana działalność Zespołu. Tworzą go młodzi aktywiści, ich rodzice, eksperci z różnych dziedzin, redaktorzy poruszający tematykę społeczną, w tym praw dzieci, a przewodniczy mu prof. Ewa Jarosz. 

Więcej