MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty.
MISBHV kolejny rok z tytułem „Przyjaciela UNICEF”

© UNICEF/Dejongh

Polska marka modowa MISBHV kontynuuje udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Firma przekaże UNICEF Polska środki finansowe, dzięki którym organizacja będzie mogła kontynuować swoją misję pomocy dzieciom na świecie.

Firma MISBHV po raz pierwszy dołączyła do „Przyjaciół UNICEF” w grudniu 2020 r. Od tego czasu marka mocno wspiera działania UNICEF. Dzięki środkom finansowym pozyskanym od naszych partnerów biznesowych, między innymi od firmy MISBHV, zostały wsparte programy edukacyjne, wodno-sanitarne (WASH), jak również program leczenia ciężkiego ostrego niedożywienia u dzieci. Teraz, ponownie łącząc siły, wsparcie dotrze do jeszcze większej liczby najmłodszych.

Kontynuacja współpracy z nami to sygnał, że działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu na stałe wpisały się w działalność firmy MISBHV. To także przykład dobrych relacji partnerskich z organizacją pomocową, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.  

Oprócz środków finansowych przekazanych w ramach programu „Przyjaciel UNICEF”, firma MISBHV – dzięki wsparciu swoich klientów – wzięła także udział w akcji UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”. MISBHV przekazało fundusze na zakup trzydziestu apteczek pierwszej pomocy, szesnastu zestawów do walki z niedożywieniem oraz siedmiu „szkół w pudełku”, z których skorzysta nawet 280 uczniów. To realna pomoc, która da najmłodszym szansę na lepszą przyszłość.

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Dzięki wsparciu darczyńców biznesowych takich jak MISBHV, organizacja może ratować zdrowie i życie najmłodszych. W 2022 r. organizacja planuje dotrzeć z pomocą do 327 mln ludzi, w tym 177 mln dzieci.

Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. 

***

O MISBHV

MISBHV to polska marka modowa założona przez Natalię Maczek i Tomka Wirskiego. Od 2015 roku reprezentuje kraj na nowojorskim i paryskim tygodniu mody oraz w najbardziej prestiżowych sklepach świata, współpracując z plejadą rodzimych artystów - m.in. Rosławem Szaybo, Rafałem Olbińskim czy Sławomirem Pawszakiem.

Zobacz również

W 2023 roku głodu doświadczyło 733 mln osób

W 2023 roku głodu doświadczyło 733 mln osób

Pogłębiające się globalne kryzysy przyczyniają się do utrzymującego się trzeci rok z rzędu wysokiego poziomu niedożywienia. W 2023 r. głodu doświadczyła co 11 osoba na świecie i co 5 w Afryce – wynika z najnowszego raportu o stanie bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie (SOFI), opublikowanego przez pięć wyspecjalizowanych agend Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Więcej
Jak rozmawiać z dzieckiem o zmianie klimatu

Jak rozmawiać z dzieckiem o zmianie klimatu

Rozmowa o zmianie klimatu z dzieckiem może być trudna dla wielu rodziców. To naturalne, że chcemy chronić dzieci przed stresem i zmartwieniami. Jednak jest ona niezbędna, aby nasze pociechy nie czerpały informacji z niepewnych źródeł.

Więcej
Śmiercionośny atak na Ukrainę

Śmiercionośny atak na Ukrainę

Podczas śmiercionośnego ataku rakietowego na Ukrainę zginęło lub zostało rannych co najmniej 150 osób. Poważnym uszkodzeniom uległ szpital dziecięcy Okhmatdyt w Kijowie - największy w kraju ośrodek medyczny dla najmłodszych. 

Więcej