IKEA kolejny raz wspiera działania UNICEF
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Kampania Soft Toys 2010 rozpoczyna przedświąteczny sezon w sklepach IKEA. Od początku kampanii w 2003 roku firma wsparła projekty w około 40 krajach Centralnej i Wschodniej Europy, w Azji i Afryce.
Kryzys klimatyczny nie tylko zmienia planetę, ale także dzieci. Wpływa na ich zdrowie i rozwój. Uprzywilejowane położenie geograficzne nie chroni przed zmianami klimatu - również w krajach rozwiniętych skutki kryzysu klimatycznego są odczuwalne.
Po programie pilotażowym w trzech afrykańskich krajach, ponad 330 tys. dawek zatwierdzonej przez WHO szczepionki dotarło do Kamerunu.
Wraz z Teatrem Muzycznym ROMA przygotowaliśmy dwa filmy edukacyjne dla najmłodszych, ale także dla dorosłych, ponieważ to właśnie my - dorośli jesteśmy odpowiedzialni za to, aby prawa dziecka były przestrzegane, a dzieci były ich świadome.