Co zrobić, aby okres świąt Bożego Narodzenia uczynić jeszcze bardziej wyjątkowym? IKEA ma na to pomysł. Właśnie ruszyła kolejna edycja kampanii IKEA „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”, której celem jest wsparcie projektów pomocy dzieciom prowadzonych przez UNICEF i organizację Save the Children.
Pluszaki znamy wszyscy: są miękkie, sympatyczne i potrafią dać dzieciom poczucie bezpieczeństwa i wszechogarniającego ciepła. Te, które w okresie świąt Bożego Narodzenia oferują w sprzedaży sklepy IKEA, mają jeszcze większą moc – niosą nadzieję dzieciom w najuboższych regionach świata.
Kupując jedną z pluszowych zabawek, dostępnych w sklepach IKEA do 29. grudnia, wspierasz UNICEF. Z każdego takiego zakupu IKEA Foundation przeznaczy 1€ na rzecz kampanii UNICEF „Szkoły dla Afryki” i fundacji Save the Children. „Szkoły dla Afryki" to projekt, który UNICEF rozpoczął w 2004 roku. Jego celem jest dotarcie z pomocą do tych dzieci w Afryce, którym kryzys humanitarny i powszechne ubóstwo uniemożliwiają dostęp do edukacji. UNICEF przeznacza fundusze na budowę nowych i remont już istniejących placówek, buduje sanitariaty i dostarcza wodę zdatną do picia. Przekazuje dzieciom przybory szkolne oraz dostarcza materiały edukacyjne dla nauczycieli i uczniów.
Przy okazji zakupu świątecznych prezentów nie zapominajmy o innych i dajmy potrzebującym dzieciom szansę na lepszą przyszłość. Przyłączcie się do kampanii „1 euro to majątek – Pluszaki dla edukacji”.