Partnerstwa korporacyjne UNICEF Polska
Twoja firma chce działać odpowiedzialnie i wywierać długotrwały, zrównoważony wpływ?
Nie ma na to lepszego sposobu niż skuteczne wspieranie dzieci na każdym etapie ich życia!
Współpracujemy z wiodącymi światowymi firmami, aby wspólnie dążyć do osiągnięcia Celów Zrównoważonego Rozwoju i tworzyć przyjazny świat dla przyszłych pokoleń.
Tworzymy sojusze, które wzmacniają cele korporacyjne i filantropijne, pomagając jednocześnie ratować i poprawiać życie najmłodszych. Wykorzystujemy zasoby i wiedzę sektora prywatnego, zwiększając w ten sposób globalny wpływ UNICEF.
Współdziałamy z przedsiębiorstwami z różnych branż, aby dokonywać strategicznych inwestycji w projekty i obszary geograficzne, które mają znaczenie dla działalności biznesowej naszych partnerów.
To kwestia odpowiedzialności
Rozpocznij współpracę z UNICEF Polska – działajmy razem na rzecz praw dzieci już teraz! Jakieś pytania?
Co o współpracy z UNICEF Polska mówią nasi partnerzy?
Leszek Krysieniel,
CEO 4Kraft, właściciel marki Kinderkraft
"Z dumą wsparliśmy UNICEF w ich niezwykłej misji pomocy dzieciom na całym świecie."
Joanna Dymna-Oszek,
Prezes Fundacji ING Dzieciom oraz Dyrektor Biura Zarządu Banku w ING Banku Śląskim
"Od pierwszych dni wojny ING Bank Śląski oraz Fundacja ING Dzieciom zaangażowały się w działania pomocowe na rzecz Ukrainy."
Tomasz Walicki,
Dyrektor Marketingu ICT Poland
"Marka Foxy wspiera UNICEF Polska już od 15 lat."
Modele współpracy z UNICEF Polska
- Długotrwała współpraca partnerska
- Wsparcie dzieci na skalę międzynarodową
- Wspólne wypracowanie wizjonerskich celów i środków ich realizacji
- Wspólna reprezentacja interesów
Jako partner strategiczny myślisz szeroko: razem z UNICEF Polska opracowujesz przełomowe rozwiązania, aby sprostać największym wyzwaniom stojącym przed dziećmi na całym świecie.
Twoja wiedza, zasoby i zasięg działania pomagają wyznaczać nowe standardy i w dłuższej perspektywie czynić świat lepszym dla dzieci. W procesie ich wypracowywania współpracujesz z UNICEF Polska, aby jak najlepiej dopasować je do indywidualnych potrzeb w takich obszarach tematycznych jak edukacja czy zdrowie – skorzysta z nich wiele dzieci i młodych ludzi w trudnych sytuacjach życiowych.
UNICEF posiada kilkadziesiąt lat doświadczenia we wdrażaniu partnerstw korporacyjnych oraz zespół ekspertów znających oczekiwania i wymagania firm z różnych branż.
Czy Twoja firma jest gotowa zostać partnerem strategicznym UNICEF Polska?
- Preferowana współpraca wieloletnia
- Wsparcie dzieci na skalę międzynarodową
- Pozytywny sygnał dla klientów
- Celowa kampania marketingowa na rzecz UNICEF Polska
Dzięki partnerskiej współpracy marketingowej z UNICEF Polska dajesz jasny i pozytywny wyraz swojego zaangażowania i odpowiedzialnego podejścia do działalności biznesowej. Jednocześnie masz maksymalny wpływ na poprawę warunków życia dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji.
W ramach celowej kampanii marketingowej masz możliwość sprzedaży i promowania określonych przedmiotów lub produktów na rzecz UNICEF Polska, w tym materiałów komunikacyjnych i logo UNICEF Polska.
Twoja firma wspiera globalną działalność UNICEF, przekazując na rzecz dzieci ustaloną część środków uzyskanych ze sprzedaży produktów bądź usług. Razem z UNICEF Polska definiujesz temat lub program, który dzięki naszemu partnerstwu będzie wspierany i który najlepiej pasuje do Twoich Celów Zrównoważonego Rozwoju. Takie wsparcie działań UNICEF jest dla klientów, pracowników i społeczeństwa sygnałem odpowiedzialności, wiarygodności i zaufania.
Chcesz wyznaczać osiągalne cele w zakresie ochrony praw dziecka?
- Szeroki wpływ zaangażowania społecznego
- Pomoc okazjonalna lub w nagłych wypadkach
- Dla firm różnej wielkości
- Współpraca elastycznie dopasowująca się do konkretnych potrzeb dzieci
Przekazując środki finansowe na rzecz UNICEF, Twoja firma może mieć natychmiastowy wpływ na poprawę trudnej sytuacji dzieci. Wsparcie trafia dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebne.
Liczy się każda minuta, szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Co roku UNICEF zapewnia szybkie wsparcie dzieciom i ich rodzinom w ramach około 300 misji – wszędzie tam, gdzie najmłodsi cierpią z powodu wojen lub przesiedleń, gdzie panuje głód, wybuchają choroby lub katastrofy naturalne niszczą całe regiony.
Każde wsparcie się liczy. Małe, średnie lub nowo założone firmy również mogą wnieść swój wkład i pomóc dzieciom na całym świecie – w nagłych przypadkach, w ramach naszych lokalnych programów „Firma z Sercem” czy „Przyjaciel UNICEF” lub poprzez podarowanie produktów humanitarnych.
Przekazaną nam darowiznę możesz odliczyć od podatku. Potwierdzenie jej przekazania wystawiamy na Twoją prośbę.
Czy Twoja firma chciałaby przekazać darowiznę na rzecz potrzebujących dzieci?
Twój bezpośredni kontakt - porozmawiaj z nami!
Agnieszka Marcinkowska
Ekspert ds. CSR i Rozwoju Biznesu
tel.: +48 513 656 496
e-mail: amarcinkowska@unicef.pl
Mariusz Chrapiński
Business Development Executive
tel.: +48 500 393 267
e-mail: mchrapinski@unicef.pl
Angelika Niedbała
Specjalista ds.Programów Biznesowych
tel.: +48 508 338 887
e-mail: aniedbala@unicef.pl
Twoje korzyści jako partnera korporacyjnego UNICEF Polska
Pytania i odpowiedzi
Każda firma może wspierać UNICEF Polska i naszą codzienną pracę na rzecz wdrażania praw dziecka.
Niezależnie od tego, czy reprezentujesz małą, średnią czy dopiero założoną firmę – dzięki programom "Firma z Sercem" lub "Przyjaciel UNICEF" możesz wykazać się odpowiedzialnością społeczną i skutecznie komunikować swoje zaangażowanie poprzez jednorazową lub cykliczną darowiznę.
Masz pytania dotyczące zaangażowania we wsparcie UNICEF Polska? Skontaktuj się z nami!
Partnerzy korporacyjni UNICEF Polska mają wiele możliwości zaprezentowania swojego zaangażowania na rzecz dzieci, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, wśród pracowników, klientów lub interesariuszy z branży, za pośrednictwem mediów, komunikacji marketingowej, mediów społecznościowych lub obecności na różnych wydarzeniach.
Będziemy chętnie wspierać Twoje plany komunikacyjne najświeższymi danymi, aktualnymi informacjami, autentycznymi historiami oraz wysokiej jakości materiałami fotograficznymi i wideo.
Używanie znaku graficznego UNICEF (logo) jest zastrzeżone dla firm, które zawarły długoterminowe partnerstwo na podstawie odpowiedniej pisemnej umowy. Zgodnie z prawem podatkowym darowizna niematerialna jest dobrowolna i nie obejmuje żadnych świadczeń komunikacyjnych ze strony UNICEF, na przykład w postaci udzielenia zgody na użycie logotypu.
Ponadto UNICEF jest zawsze neutralny i nie promuje żadnej firmy, marki, produktu czy usługi.
Celem UNICEF jest trwała poprawa świata dla dzieci i niepozostawienie żadnej dziewczynki ani chłopca w tyle. UNICEF jest do tego wyraźnie upoważniony na mocy Konwencji ONZ o prawach dziecka.
W ramach Agendy 2030 społeczność międzynarodowa zobowiązała się do wzięcia odpowiedzialności za przyszłe pokolenia i pozostawienia naszym dzieciom i wnukom świata, w którym każdy może żyć godnie. Bez realizacji praw dziecka Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) nie zostaną osiągnięte do roku 2030.
Dlatego każde partnerstwo z UNICEF Polska wspiera m.in. zwiększenie szans dzieci na przeżycie i rozwój, zapewnienie wszystkim dzieciom i młodym ludziom dostępu do edukacji, lepszą ochronę dziewcząt i chłopców na całym świecie przed przemocą i wyzyskiem, ochronę środowiska życia przyszłych pokoleń oraz promowanie równych szans dla dzieci.
Wspierajmy razem określone Cele Zrównoważonego Rozwoju!
UNICEF pomaga we wdrażaniu praw dziecka w ponad 190 krajach.
Firmy mogą pomóc chronić dzieci, uniknąć negatywnych skutków swojej działalności biznesowej, a w szczególności promować prawa dzieci. W ramach swojej współpracy z decydentami pracujemy nad wprowadzaniem wiążących zapisów regulacyjnych w obszarach biznesu i praw człowieka.
UNICEF wspiera także firmy w wypełnianiu ich obowiązków społecznych poprzez lepsze rozpoznawanie wszelkich negatywnych skutków ich działalności biznesowej na dzieci. Różne aktywności obejmujące szkolenia , wydarzenia i towarzyszące im publikacje pomagają uważniej skupić się na tych aspektach działalności biznesowej, które wiążą się z przestrzeganiem praw dziecka i odpowiednim dostosowywaniem procesów obowiązujących w firmach.
Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!
UNICEF otrzymuje darowizny od partnerów z sektora prywatnego i publicznego. Dzieli je na trzy rodzaje finansowania w zależności od przeznaczenia środków.
Core Resources for Results (RR) – w pełni elastyczne fundusze, które są wykorzystywane na rzecz dzieci wszędzie tam, gdzie potrzeby są największe.
Other Resources Regular (ORR) – fundusze przeznaczone przez partnerów UNICEF na konkretne programy pomocowe i rozwojowe.
Other Resources Emergency (ORE) – fundusze przeznaczone przez partnerów UNICEF na pomoc humanitarną realizowaną w związku z konfliktami zbrojnymi lub klęskami żywiołowymi.
Tutaj znajdziesz:
- Kompendium poświęcone wykorzystaniu środków od darczyńców z sektora prywatnego i publicznego
https://www.unicef.org/reports/funding-compendium-2023 - Raport Roczny UNICEF za 2023 r.
https://www.unicef.org/reports/unicef-annual-report-2023
Aktualności
CREATON Polska czwarty rok w programie „Przyjaciel UNICEF”
CREATON Polska sp. z o.o. jako wieloletni partner UNICEF Polska, ponownie przekazuje środki finansowe na rzecz dzieci w trudnych sytuacjach życiowych.
Gold Drop nowym uczestnikiem programu „Firma z Sercem”
Firma Gold Drop Sp. z o.o. dołączyła do programu „Firma z Sercem”. Swoim udziałem w programie chce przyczynić się do ochrony życia i zdrowia dzieci przebywających w strefach konfliktu, a także najmłodszych cierpiących z powodu głodu i susz.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN kolejny rok wspiera dzieci jako „Przyjaciel UNICEF”
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN przedłużyło udział w programie „Przyjaciel UNICEF” o kolejny rok, przekazując środki m.in. na pomoc dzieciom w strefach konfliktu.