Partnerzy korporacyjni UNICEF Polska mają wiele możliwości zaprezentowania swojego zaangażowania na rzecz dzieci. Zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, wobec pracowników, klientów lub interesariuszy z branży, za pośrednictwem mediów, komunikacji marketingowej, mediów społecznościowych lub obecności na różnych wydarzeniach.
Będziemy chętnie wspierać Twoje plany komunikacyjne najświeższymi danymi, aktualnymi informacjami, autentycznymi historiami oraz wysokiej jakości materiałami fotograficznymi i wideo.
Jednakże używanie znaku graficznego UNICEF (logo) jest zastrzeżone dla firm, które zawarły długoterminowe partnerstwo na podstawie odpowiedniej pisemnej umowy. Zgodnie z prawem podatkowym darowizna niematerialna jest dobrowolna i nie obejmuje żadnych świadczeń komunikacyjnych ze strony UNICEF, na przykład w postaci logotypu.
Ponadto UNICEF jest zawsze neutralny i nie faworyzuje żadnej firmy, marki, produktu czy usługi. Zewnętrznie zasada ta została przyjęta w formie zastrzeżenia prawnego.